Motor trip 2018

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Frederik89, 23 okt 2017.

1. Frederik89

Frederik89 Member

Ik weet dat ik er al vroeg bij ben maar voor volgend jaar zoek ik een Motor trip te doen Max 3-4 weken ( mag korter ). Datum staat zeker nog niet vast maar zal best wel gedaan worden tussen mei - augustus kwa het weer .

Als er er eventueel geinterreseerde personen zijn laat maar gerust iets weten .

2. nathancools

nathancools New Member

zeker interesse. heb je een pm gestuurd

3. BenTravel

BenTravel New Member

Ik heb interesse , maarENKEL als pasagier ,
    Ik heb een moto , ....lang verhaal ....... scheiding .... maar geen rijbewijs ....
    Indien iemand een passagier wil meenemen kunnen eens vooraf
    Afspreken en enkele ritjes maken ...tot hoors

4. Daniel1200rs

Daniel1200rs New Member

altijd interesse, geef maar een seintje als je meer concrete info hebt

BenTravel vindt dit leuk.

5. Geebelen peter

Geebelen peter New Member

Ik zoek een duo, zie mijn topic!!

6. Frederik89

Frederik89 Member

Update voor andere die interesse hebben :
    Reis zal gaan van 21Juli - 5 augustus en we zijn momenteel met zen drietjes.
    En het volgende staat op de planning :
    - Belgie richting =>Frankrijk( vogezen) =>zwitserland=> italië ( Venetië )=>Slovenië=>oostenrijk=> Duitsland ( zwarte woud ).
    We blijven 2-3 dagen op elke locatie ( we slaan kamp op een camping of in een goedkope b&b ), en kunnen dan rijden zonder bagage, we houden het aan de goedkope kant dus volledige kampeer uitrusting gaat mee en geen hotels.
    We zoeken geen groep van 10 man bijeen te ronselen maar er mogen altijd wel een paar bij.
    Meer informatie stuur een pm.

@BenTravel sorry maar met de huidige setup(vooral bagage ) en motoren die nu rijden gaat een bij-rijder heel moeilijk zijn , als hier verandering in komt hou ik je op de hoogte.

7. Thomas72

Thomas72 New Member

Hey
    ik heb interesse voor het volgende trip, laat maar iets weten....

8. Frederik89

Frederik89 Member

Volgende ( grote )trip zal wel pas volgend jaar worden , ik zal je dan zeker een berichtje achter laten .

Thomas72 vindt dit leuk.

9. Thomas72

Thomas72 New Member

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie