Motor trip 2019

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Frederik89, 2 jan 2019.

1. Frederik89

Frederik89 Member

Dag allen ,

Dit jaar trek ik weer op een motorreis , vorig jaar heb ik 2 andere mensen leren kennen via het forum die zijn meegekomen en hebben we frankrijk -zwitserland-italie-slovenie-oostenrijk-duitsland gereden.

Dit jaar trekken we richting Noorwegen voor ongeveer 10-14 dagen tussen 21 juli-15 augustus ( dagen liggen niet exact vast , maar het is wel tussen die periode ) .

Echte concrete informatie van waar we rijden en hoe overnachting gebeuren etc is er nog niet maar dit beslissen we wel samen .

Momenteel zijn we al met 2 rijders en er kunnen/mogen er zeker nog een paar bij .
    Ik meld er wel al bij dat we aan een sportief tempo rijden en dat er per dag 300 km +- zal gereden worden.

Wil je meer informatie of wil je u al zeker aansluiten laat iets weten in dit topic of stuur een PB .

Mvg,
    Frederik

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie