Motorries-Noordkaap juni 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

KMQ7600

New Member
Hallo hallo,

Ik ben van plan om in juni 2014 te vertrekken met de motor naar Noorwegen, mb de noordkaap.
De bedoeling zou zijn om via zweden noordwaarts te rijden langs de Baltische Zee, en terug naar beneden te rijden door Noorwegen lang de kust. De reis tot in Zweden en terug zou ik doen met de overzetboot vertrekkende uit Gent (DFDS Seaways Gent-Göteborg).

Ik ben daar bij op zoek naar mensen die dit ook zouden zien zitten. Wanneer ik juist wil vertrekken ligt ,nog niet vast, maar zou er een 3 tal weken willen voor uitrekken. Ikzelf dacht eind juni te gaan, maar zeker terug te zijn voor de kwart finales van het WK, zodat ik de Rode Duivels ook nog eens kan zien spelen:-).
Dit zijn de grote lijnen en alle aanpassingen zijn nog mogelijk. Het zou zelfs kunnen dat het richting Portugal gaat maar dan zullen ze met goede argumenten moeten afkomen.

Ik ben een jongeman van 38j uit de Denderstreek. Ik zou de reis maken op een Kawasaki Vulcan 750 en de tent meenemen. Al is alles mogelijk.

Als er intresse is hoor ik het wel.
mvg
Rein

Hallo hallo,

Ik ben van plan om in juni 2014 te vertrekken met de motor naar Noorwegen, mb de noordkaap.
De bedoeling zou zijn om via zweden noordwaarts te rijden langs de Baltische Zee, en terug naar beneden te rijden door Noorwegen lang de kust. De reis tot in Zweden en terug zou ik doen met de overzetboot vertrekkende uit Gent (DFDS Seaways Gent-Göteborg).

Ik ben daar bij op zoek naar mensen die dit ook zouden zien zitten. Wanneer ik juist wil vertrekken ligt ,nog niet vast, maar zou er een 3 tal weken willen voor uitrekken. Ikzelf dacht eind juni te gaan, maar zeker terug te zijn voor de kwart finales van het WK, zodat ik de Rode Duivels ook nog eens kan zien spelen:).
Dit zijn de grote lijnen en alle aanpassingen zijn nog mogelijk. Het zou zelfs kunnen dat het richting Portugal gaat maar dan zullen ze met goede argumenten moeten afkomen.

Ik ben een jongeman van 38j uit de Denderstreek. Ik zou de reis maken op een Kawasaki Vulcan 750 en de tent meenemen. Al is alles mogelijk.

Als er intresse is hoor ik het wel.
mvg
Rein

hoi rein,

ik wil ook rond die tijd reis van 3 weken naar de noordkaap gaan maken.
ik zou zelf graag half juni vertrekken.

als er interesse is om samen te gaan hoor ik het graag

gr frank

Dag Frank,

Met 2 is altijd leuker dan alleen (hoe meer zielen, hoe meer...). Stuur mij anders eens een mailtje op "KMQ7600 at Gmail.com" en dan kunnen we miss eens afspreken.
Wie weet komt het in orde:-)

mvg
Rein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan