hallo zijn er op dit forum ook mensen die interesse hebben voor een moto rondrit?
nog geen bestemming vastgelegd, kijk eerste even rond of er gelijkgezinden zijn om samen iets te plannen, ikzelf volg meestal gewoon de zon en mijn ideeen van die dag
hallo zijn er op dit forum ook mensen die interesse hebben voor een moto rondrit?
nog geen bestemming vastgelegd, kijk eerste even rond of er gelijkgezinden zijn om samen iets te plannen, ikzelf volg meestal gewoon de zon en mijn ideeen van die dag
Zoek iemand die rond maart een motor trip zuidwaarts wil maken maakt niet zo veel uit naar waar, maar evt portugal of italie interesseert me wel. weekje of 2. Laat maar weten of je geinterresserd bent;
Groetjes Gie
zie ik ook wel zitten, tijdstip speelt geen rol, ik kan me wel vrij maken!
persoonlijk gaat mijn voorkeur meer uit naar de Alpen of de Pyreneeën,
but anyway : het doel is de weg!
Mei zie ik ook wel zitten en liefst naar het zuiden (warm) in de alpen is de sneeuw dan nog maar pas weg en vriest het snachts nog.
Maar zijn jullie tenters of kamers of hotellers?
wel type logies hangt een beetje af van periode en bestemming maar ik voorzie wel een tent. stippel niet altijd alles uit en dan heb je tenminste altijd te slapen als de hotels vol zitten. is ook flexibeler want in sommige streken is het niet evident om hotels te vinden vnl binnenland Spanje en Portugal
wel type logies hangt een beetje af van periode en bestemming maar ik voorzie wel een tent. stippel niet altijd alles uit en dan heb je tenminste altijd te slapen als de hotels vol zitten. is ook flexibeler want in sommige streken is het niet evident om hotels te vinden vnl binnenland Spanje en Portugal
Dat zie ik wel zitten, het maakt me niet veel uit waar ik slaap en een tentje heb ik altijd mee. Ik moet er wel eens een nieuwe kopen want mn ouwe is een beetje te groot voor op de moto.
Heb er onlangs zeer compacte gezien zijn eigenlijk voor bergbeklimmers. maar af en toe een meer luxueus onderkomen mag maar is geen must.