Myanmar eerste week juli - ong. 11 aug

Status
Niet open voor verdere reacties.

whereonearth

New Member
Hallo,

Ik (wij) ben (zijn) nog op zoek naar een vierde reisgenoot voor een rondreis in Myanmar deze zomer. Waarom 4 beter is dan 3?
- om extra kosten (bv. toeslag voor 1 persoonskamer) te vermijden
- om steeds een busmaatje te hebben
- om een taxi te vullen
- En omdat 'hoe meer zielen, hoe meer vreugd' bij ons geldt!

Wij Sofie (30), Maureen en Céline (37) deden vorig jaar een groepsreis naar Ethiopië , waar we elkaar leerden kennen. Dit jaar willen we er zelf op uit. We houden graag van een actieve vakantie met af en toe een rustpauze, we houden van een afwisseling tussen een eenvoudige hostel en een charme hotel en we laten ons graag meeslepen in het moment.

Voel je jou geroepen?
Dan mag je hier reageren of een mailtje sturen naar [email protected]

Groetjes,

Sofie

Hallo! Wij zijn een groepje van 3 vrouwen (23, 33 en 34 jaar) en we zoeken ook nog een 4e persoon die mee wil met ons op reis :). We zouden graag deze zomer (3 weken in de periode van midden juli tot midden augustus) naar Myanmar gaan. Qua profiel passen we wel bij bovenstaande omschrijvingen. Zouden jullie het zien zitten eventueel met z'n zessen te gaan? Groetjes

Hallo! Ondertussen zijn we maar met twee meer. We vliegen op 3 juli en komen de vierde aan in yangon. Op 10 augustus vliegen we terug. Op zich zie ik het zeker zitten om een stuk samen te reizen. Anders moeten we via e-mail eens afspreken om de routes samen te leggen??? Van welke kanten zijn jullie?

Hallo! Wij zijn een groepje van 3 vrouwen (23, 33 en 34 jaar) en we zoeken ook nog een 4e persoon die mee wil met ons op reis :). We zouden graag deze zomer (3 weken in de periode van midden juli tot midden augustus) naar Myanmar gaan. Qua profiel passen we wel bij bovenstaande omschrijvingen. Zouden jullie het zien zitten eventueel met z'n zessen te gaan? Groetjes
Ik heb net gereageerd op het vorige bericht, van de andere dames, maar zie dat ze nog maar met twee gaan. Zoeken jullie nog een vierde persoon. Ik vind het iig leuk om met een groepje te gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan