Na zomer 2019 vertrek Thailand / Azië

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Mr M, 8 aug 2018.

Tags:
  1. Mr M

Mr M New Member

ik zoek leuke gezellige mensen die van avontuur houden. Ik vertrek na de zomer volgend jaar voor langere tijd naar Thailand. Wil er misschien iets opzetten ook.

Mijn master dive diploma halen, zwemmen bij de phiphi islands. Rondreizen buiten de toeristische paden. De jungle in ...ben aan proberen te regelen met special forces Thailand survival training.
    Al het lekkere eten daar op straat proberen. 4x4 huren en rondreizen. Boot huren en van eiland naar eiland hoppen. Of gewoon de trein pakken ‘Oriënt express bijvoorbeeld en zo reizen.

Ook andere landen eromheen bezoeken (aantal weken tot een maand per land misschien) zoals Vietnam China laos misschien zelfs Japan .

Alles kan en bijna niets is onmogelijk. Respect en open minded. Holebi gays ladyboys I don’t care zolang ge maar aardig en gezellig bent.
    Begin in Bangkok een maand ofzo daarna rondreizen. Wil oud en nieuw 2020 vieren in Bangkok in een 5 sterren hotel luxe diner feest. Daarna party.

Remember what happens in Bangkok stays in Bangkok !! (Hangover movie)

Interesse kunt u mijn mailen op elevenresidents@usa.com.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie