HOihoi,
Graag zou ik in mei, juni of september gedurende twee weken een tripje naar de bergen maken met oa mn lieve border . Bedoeling was om focus
te leggen op wandelen, ev meerdaagse en /of huttentocht dit afgewisseld es met fietsen, luieren, kano of wat nog meer ?
De rust en bergen, (wild)kamperen, weg van alles.
Over mij in het kort: Reeds beetje alle soort reizen gedaan. mensen noemen mij 'avonturier' zowat.
Gezocht: West/Oostvlaamse sportieve reisgenoten (reden: handiger om af te spreken vind ik (ikzelf van Kortrijk, 36 jaar))die zich kunnen vinden in bovenstaande ?
Fan zijn van honden of zelf een leuke hond meedoen ? Ev afwisselend hondenoppas spelen tijdens een minder hondvriendelijke activiteit ?
Belangrijkste is dat er een goede klik is, zelfde golflengte zitten.
Iemand met vervoer : cammionnetje , auto ?(heb geen eigen vervoer) Tuurlijk delen we de brandstofkosten !
Ik had reeds wat gebieden opgezocht. Momenteel dacht ik aantal dagen te Vogezen , daarna Wallis (Zwitserland), of omgeving Chamonix ? terugkeren via Vogezen en andere camping (in Vogezen had ik 2 hondvriendelijke leuke campings gevonden) ?
Maar niks staat nog vast, open voor suggesties !
Besluit: reisgenoten gezocht voor een hondvriendelijke actieve vakantie in natuur en bergen
MOest vragen of opmerkingen zijn, laat maar horen !
groetjes isabelle en pootje Phonsky