Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

naar de bergen met de hond

Status
Niet open voor verdere reacties.

bellie

Member
HOihoi,

Graag zou ik in mei, juni of september gedurende twee weken een tripje naar de bergen maken met oa mn lieve border . Bedoeling was om focus
te leggen op wandelen, ev meerdaagse en /of huttentocht dit afgewisseld es met fietsen, luieren, kano of wat nog meer ?

De rust en bergen, (wild)kamperen, weg van alles.
Over mij in het kort: Reeds beetje alle soort reizen gedaan. mensen noemen mij 'avonturier' zowat.

Gezocht: West/Oostvlaamse sportieve reisgenoten (reden: handiger om af te spreken vind ik (ikzelf van Kortrijk, 36 jaar))die zich kunnen vinden in bovenstaande ?
Fan zijn van honden of zelf een leuke hond meedoen ? Ev afwisselend hondenoppas spelen tijdens een minder hondvriendelijke activiteit ?
Belangrijkste is dat er een goede klik is, zelfde golflengte zitten.

Iemand met vervoer : cammionnetje , auto ?(heb geen eigen vervoer) Tuurlijk delen we de brandstofkosten !

Ik had reeds wat gebieden opgezocht. Momenteel dacht ik aantal dagen te Vogezen , daarna Wallis (Zwitserland), of omgeving Chamonix ? terugkeren via Vogezen en andere camping (in Vogezen had ik 2 hondvriendelijke leuke campings gevonden) ?

Maar niks staat nog vast, open voor suggesties !

Besluit: reisgenoten gezocht voor een hondvriendelijke actieve vakantie in natuur en bergen

MOest vragen of opmerkingen zijn, laat maar horen !

groetjes isabelle en pootje Phonsky

Ik ga met een vriend de Alta Via I hiken in de Dolomieten en hij brengt zijn hond ook mee, eveneens een Border Collie. Dit is wel in juli (de week van 13 juli) en dit ligt wel zo goed als vast.

Ik ga met een vriend de Alta Via I hiken in de Dolomieten en hij brengt zijn hond ook mee, eveneens een Border Collie. Dit is wel in juli (de week van 13 juli) en dit ligt wel zo goed als vast.

Hey, dankje voor je reactie sowieso ! Idd periode hier minder maar ik vind wel iets. Mooie trail ! Nieuwe inspiratie !

Ik heb je on met enkele vragen gestuurd IVM hond en hutten.

Groetjes

Hey, dankje voor je reactie sowieso ! Idd periode hier minder maar ik vind wel iets. Mooie trail ! Nieuwe inspiratie !

Ik heb je on met enkele vragen gestuurd IVM hond en hutten.

Groetjes
#ik heb je in pb enkele vragen gestuurd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...