Naar de zon in juli/augustus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zonnetje

New Member
Omdat mijn vriend(innen) en eerdere reismaatjes inmiddels een vriend of vriendin hebben, ben ik op zoek naar een gezellige reisgenoot (m/v). Ik wil in juli/augustus voor max. 2 weken met de auto richting de zon vertrekken (Normandië of Bretagne aan de westkust van Frankrijk), maar als jij een ander leuk idee hebt, dan hoor ik dat graag (niet kamperen!)! Vanwege mijn budget moet dat wel in Europa zijn. Liefst een actieve vakantie met wat dingetjes ondernemen en bekijken, afgewisseld met een dagje aan het strand of zwembad liggen om toch uitgerust thuis te komen!

O ja, ik ben een vrouw van 36 jaar en woon in Zoetermeer. Het lijkt mij handig vooraf samen een keertje af te spreken om elkaar te leren kennen en de reis te plannen.

Wie durft?

Groetjes, Sharon

Hoi Zonnetje,

ik ken het 'probleem': vrienden en vriendinnen die met hun partner op reis gaan. Ik kan ze geen ongelijk geven :tongue:.
Ik ben zelf ook nog wat op zoek naar één à twee weekjes vakantie op een plaats waar het (hopelijk) lekker weer is, zonder te heet te zijn. Zoiets als de (Noord)alpen of Westfrankrijk dus. En niet de ganse tijd luieren, maar actieve dingen doen afwisselen met 'niets' doen (met een goed boek, of zo). Dus jouw oproepje boeit me, en ik durf in ieder geval te reageren :biggrin:

En verder: ik ben een man, 37, Belg, maar ik woon in Delft.

Groetjes,

Bart

Hoi Bart,

Leuk dat je reageert op m'n oproepje. Inderdaad heb ik het idee om een beetje cultuur te snuiven af te wissen met een dagje 'niets doen' met een goed boek aan het strand of zwembad :good: In Bretagne wil ik graag de enorme stenen in de regio Armorica/Carnac bekijken en misschien een boottocht naar een van de eilandjes voor de kust maken. In Normandië heb ik interesse in de streek Cote Nacre die bekend is vanwege de landing van de geallieerden in de 2de wereld oorlog. Ook zijn de krijtrotsen en kliffen, die de grillige kustlijn vormen, met de mooie zandstranden en leuke vissersplaatsjes de moeite waard.

Qua vakantiedata gaat mijn voorkeur uit naar 17 juli tot en met 31 juli of 9 augustus tot en met 23 augustus.

Mijn emailadres is [email protected]. Als je daar een berichtje heen stuurt, kunnen we prive verder afspreken. :wink:

Groetjes, Sharon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan