Elfie New Member 12 sep 2022 #1 Hallo zon, water en natuurliefhebber! Ik wil een dag of 10 naar een fijne warme en gezellige plek. Griekenland, Italië of bv Portugal lijkt mij heerlijk. Ik ben 52 jaar en een beetje alternatief. Iemand zin om ergens ongedwongen te gaan genieten?
Hallo zon, water en natuurliefhebber! Ik wil een dag of 10 naar een fijne warme en gezellige plek. Griekenland, Italië of bv Portugal lijkt mij heerlijk. Ik ben 52 jaar en een beetje alternatief. Iemand zin om ergens ongedwongen te gaan genieten?
Alex56jr New Member 12 sep 2022 #2 Hi met Alex, Ik Ben 55jr en lijkt mij super leuk om mee te mogen doen mits dit mag van je
dave83 New Member 20 sep 2022 #3 Ik heb wel imtresse in een vakantie. Ben zelf ook op zoek naar reismaatje. Ik ben een man van 38 jaar
Ik heb wel imtresse in een vakantie. Ben zelf ook op zoek naar reismaatje. Ik ben een man van 38 jaar
Elfie New Member 20 sep 2022 #4 Hoi Dave, Gezellig, ik heb inmiddels contact gehad met twee dames van deze site. Dat is dan vier personen. Wil je nog op vakantie?
Hoi Dave, Gezellig, ik heb inmiddels contact gehad met twee dames van deze site. Dat is dan vier personen. Wil je nog op vakantie?