Naar het zonnetje in september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goudbloempje

New Member
Hoiii! :smile:

Het plan was dat ik (21 V uit het Antwerpse) met enkele vrienden in september een last minute zou boeken, maar wegens omstandigheden gaat ons reisje jammer genoeg niet door en dus hoop ik via deze weg aangenaam reisgezelschap te vinden.

Mijn ideale vakantie: het zonnetje + een paar dagjes relaxen aan het strand + uitstapjes + een avondje weg + lekker eten + cocktails ... in het bijzijn van gezellige en plezierige mensen uiteraard!

Zij die hopen op deze manier van't straat te geraken: gelieve u te onthouden! Zij die nood hebben aan vakantie en plezier maken: zeker reageren zou ik zeggen! :smile:

Andere en betere voorstelletjes zijn altijd welkom natuurlijk.

Hopelijk tot gauw

zon & relax

Hallo,

Ik was van plan om een last minute naar griekenland of anders zuiders land te boeken eind aug. Normaal ging k dit met een goede vriend doen, maar hy kon helaas geen verlof meer krijgen. Ben wel nog maar 18 (bijna 19), maar redlijk serieus hoor. En alleen is toch ook niet alles. Daarom wend k me tot dit forum.

Groetjes Yanx, laat me iets weten

Hoi hoi

Lijkt me gezellie Goudbloempje :good: Nu zijn we al met een "groep" van 2 mensen haha. Leuke mensen die meewillen graag even een bericht sturen :tongue:
Komen d'r samen vast wel uit:yahoo: Leuke bestemmingen genoeg!
Mijn voorkeur gaat uit naar Griekenland of Spaanse kust. In ieder geval een plek waar nog leven is deze tijd!

Ik kan vanaf zaterdag 6 September het vliegtuig pakken. LASTMINUTE

Edit: Hou van Zon, Zee, Uitgaan, Terrasjes en vooral genieten en lol hebben!

Marcel ----> http://marcelharing.hyves.nl

Laatst bewerkt:
heyla,

wij zijn vijf toffe twintigers op zoek naar nog 1 of 2 mensen om ons te vergezellen naar zuid-Portugal van 6 tot 13 september.
We vliegen op Faro, hebben daar 2 auto's en een prachtige villa gehuurd.
Door omstandigheden kunnen 2 personen niet mee en daarom zoeken we nu nog mensen die graag nieuwe toffe mensen leren kennen. Wij zijn alle vijf erg sociaal en zeer geïnteresseerd om nieuwe mensen te leren kennen.
we willen ons in Portugal vooral amuseren, met cocktailtje aan ons privé- zwembad, uitgaan, feestje bouwen aan 't zwembad, lissabon bezoeken, eens winkelen, ..
We zijn ook allemaal beetje vrij om te doen wat we willen aangezien we twee auto's hebben.
Dus ga je liever naar't stadje om te winkelen of naar 't strand, of blijf je liever aant zwembad, geen probleem, der zullen der altijd wel zin hebben in die dingen..

laat snel iets weten, want 't is al voor binnen drie weken,

[email protected]
0485/050654

met vriendelijke groetjes,
Lars

vakantie

hoi,

ik jan man 39 jaar uit zegge (ligt bij roosendaal) zoekt nog iemand voor de vakantie

interesse?

mee naar de zon !

Hallo Goudbloempje,

Ik ben een meid van 23 jaar en zou ook heel graag eind september naar de zon willen. Ben je nog steeds op zoek naar reisgenoten en heb je ondertusen al een lastminute op het oog.

Laat snel iets weten !

groetjes !

Hoiii! :smile:

Het plan was dat ik (21 V uit het Antwerpse) met enkele vrienden in september een last minute zou boeken, maar wegens omstandigheden gaat ons reisje jammer genoeg niet door en dus hoop ik via deze weg aangenaam reisgezelschap te vinden.

Mijn ideale vakantie: het zonnetje + een paar dagjes relaxen aan het strand + uitstapjes + een avondje weg + lekker eten + cocktails ... in het bijzijn van gezellige en plezierige mensen uiteraard!

Zij die hopen op deze manier van't straat te geraken: gelieve u te onthouden! Zij die nood hebben aan vakantie en plezier maken: zeker reageren zou ik zeggen! :smile:

Andere en betere voorstelletjes zijn altijd welkom natuurlijk.

Hopelijk tot gauw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan