Naar welke Stad doen jullie het liefts een CityTrip?

In welke Stad doen jullie het liefts een CityTrip?

• Parijs

Stemmen: 0 0.0%
  • Berlijn

• Brugge

• Amsterdam

• Rotterdam

• Andere (verklaar)

• Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Naar welke Stad doen jullie het liefts een CityTrip?

en misschien ook wat uitleg waarom...

voor mij Londen of Parijs 8)

Ik heb gekozen voor 'andere' en mijn favoriete stad is Venetië, omwille van de kleinschaligheid. Grote steden zoals Parijs en Amsterdam zijn absoluut mijn ding niet.

1133852-Gondolas-Venice.jpg

Zeer mooie foto :shock: , en inderdaad het ziet er daar wel de moeite uit.
En weekje zou ik het daar ook wel kunnen uithouden denk.

Daar moet ik zeker nog eens heen gaan.

MyriamC zei:
Ik heb gekozen voor 'andere' en mijn favoriete stad is Venetië, omwille van de kleinschaligheid. Grote steden zoals Parijs en Amsterdam zijn absoluut mijn ding niet.

Ziet er prachtig uit.
Ik denk dat ik al weet waar mijn volgende citytrip heen gaat.
Maar het is wel iets verder dan Parijs of Londen natuurlijk. :roll: :p
Maar als het dan zo mooi is maakt dat natuurlijk niet uit.
enig idee hoelang je in het vliegtuig zit naar ginder?

Wij zijn met Ryanair gevlogen vanaf Charleroi (voor 35 euro per persoon heen en terug!!! :D ). Ik denk dat de vlucht ongeveer anderhalf uur duurde. Vanaf het vliegveld Treviso rijdt er een shuttlebus (10 euro heen/terug) naar het centrum van de stad. Naargelang waar je hotel is doe je de rest dan de voet of met de vaporetto (waterbus).
Echt een heel gezellig tof stadje (wel toeristisch natuurlijk), met puur Italiaanse sfeer.

MyriamC zei:
Wij zijn met Ryanair gevlogen vanaf Charleroi (voor 35 euro per persoon heen en terug!!! :D ). Ik denk dat de vlucht ongeveer anderhalf uur duurde. Vanaf het vliegveld Treviso rijdt er een shuttlebus (10 euro heen/terug) naar het centrum van de stad. Naargelang waar je hotel is doe je de rest dan de voet of met de vaporetto (waterbus).
Echt een heel gezellig tof stadje (wel toeristisch natuurlijk), met puur Italiaanse sfeer.

8) Dank je wel Myriam.
Ik ga er zeker eens achter informeren.

Waarom staat Oxford er niet in, ok. Het is geen wereldstad, maar heeft heel veel historie, mooie plekjes, architectuur. Kunst, cultuur en natuurlijk de wereldberoemde universiteit. Een grote stad op kleine schaal.

Oxford in inderdaad mooi.
Ik ben er een paar jaar geleden geweest. We hebben er een heel mooi dierenpark bezocht. En in een heel oud stadje gaan wandelen( waarvan me nu de naam ontschiet) waar iedereen gewoon in het gras zit, naast een beekje, gezellig met mekaar te praten.

Linda

Er zijn vast leuke en mooie steden voor CityTrips.. Maar ik heb daar nauwelijks ervaring in, dus ga ik voor Londen.

Parijs vond ik niet erg geslaagd, voor zover ik het me herinner (en dat was wel een hele tijd geleden! :shock:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan