Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

naar zuid-frankrijk, spanje of portugal liften

Status
Niet open voor verdere reacties.

falafel2

New Member
Ik ben een meisje van 25jaar en wil hier even weg voor ik terug moet beginnen studeren voor tweede zit. Ik zou graag een van de komende dagen vertrekken voor een een week of misschien iets langer. Ik heb welgeteld 100 euro en daarmee dat ik wil liften. Ik zou dan willen kamperen of couchsurfen. Ik dacht aan zuid frankrijk, spanje of portugal omwille van het aangename klimaat Als iemand dit ziet zitten, let me know...

Hey

Ik ben 18 jaar en ook net afgestudeerd (maar dan wel aan de middelbare school)

Zelf heb ik deze vakantie ook al verscheidene trektochten gepland...

Een liftreis lijkt me enorm leuk om te doen, en ik heb misschien wel interesse...

Alleen kan ik pas vanaf augustus vertrekken,...

Laat maar iets horen

Grtz

Hoi, ik ben Pieter 22j, ik kan in sept en heb een wagen we kunnen rijden, handiger dan liften Er kunnen gerust nog mensen mee..

Groetjes Pieter

Meerijden naar zuid frankrijk

Je kan aanstaande donderdagavond / vrijdag (7 en 8 juli) meerijden naar zuid frankrijk. Ik moet er voor het weekend naar toe en rij maandag weer terug. Maandagvond of dinsdag weer terug in Adam, afhankelijk van het verkeer.

Ik ga naar een klein plaatsje ongeveer 100 km boven Marseille maar kan je bij een grote plaats in de buurt afzetten als je wilt. Als je zin hebt om heen en/of terug mee te rijden ben je van harte welkom. Ik hoef geen vergoeding. Ook niet voor hotelkosten als we overnachten.

Huib

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...