E eamigos1979 New Member 23 mei 2009 #1 Beste mensen, Wie wil er met mij mee naar Zweden in augustus 2009. Ik ben zelf 29 jaar en zoek ook maatjes (m/v) rond mijn leeftijd. Gezien op rynair.com: Ticket (retour) vertrek 21/08 en retour 28/08 nu voor 90 euro per persoon Daarna met de bus en trein verder het land vertrekken. Alvast bedankt voor je reactie, Erwin.
Beste mensen, Wie wil er met mij mee naar Zweden in augustus 2009. Ik ben zelf 29 jaar en zoek ook maatjes (m/v) rond mijn leeftijd. Gezien op rynair.com: Ticket (retour) vertrek 21/08 en retour 28/08 nu voor 90 euro per persoon Daarna met de bus en trein verder het land vertrekken. Alvast bedankt voor je reactie, Erwin.
J Jorre Member 24 mei 2009 #2 Hallo ik wil ook naar zweden gaan, maar ik ben 18 en prefereer ook eerder mensen van mijn eigen leeftijd. Waarom wil je naar Zweden gaan? (vraag ik mij gewoon af). Natuur, cultuur, ...? grtz, JOrre
Hallo ik wil ook naar zweden gaan, maar ik ben 18 en prefereer ook eerder mensen van mijn eigen leeftijd. Waarom wil je naar Zweden gaan? (vraag ik mij gewoon af). Natuur, cultuur, ...? grtz, JOrre
E eamigos1979 New Member 24 mei 2009 #3 Zweden... Hallo Jorre, Ik wil graag naar Zweden om mooie natuur te zien en met verschillende vervoersmiddelen lekker op de bonnefooi het land te ontdekken. Ik kan me voorstellen dat je met leeftijdsgenoten wilt gaan dat praat wat makkelijker. Veel plezier en groet, Erwin.
Zweden... Hallo Jorre, Ik wil graag naar Zweden om mooie natuur te zien en met verschillende vervoersmiddelen lekker op de bonnefooi het land te ontdekken. Ik kan me voorstellen dat je met leeftijdsgenoten wilt gaan dat praat wat makkelijker. Veel plezier en groet, Erwin.
E eamigos1979 New Member 7 jun 2009 #4 Ik heb inmiddels reisgenoot gevonden...bedankt voor jullie reacties!