Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

najaarsreisje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karina

New Member
Hallo,

Door omstandigheden geraak ik niet weg deze zomer, maar ik wil er toch nog eventjes tussenuit. Een korte -7 à10 dagen - lowbudgetreis ergens in oktober-november had ik in gedachten. Ik heb nog geen specifieke bestemming, maar denk in de richting van een nog iets warmer europese bestemming (griekenland, sicilie, portugal, italie ofzo) gezien het latere tijdstip op het jaar. Mijn manier van reizen is rondtrekken, een stad aandoen, een stuk natuur (bergen graag) slapen in jeugdherberg of hostel, voor couchsurfen sta ik open, nog nooit gedaan maar het lijkt mij wel iets. Vervoer : goedkope ryanair ofzo en dan verder met openbaar of liften. Of met de wagen (maar de mijne vertrouw ik nu al niet meer zo erg)
Ikzelf ga tegen dan 38 zijn, man of vrouw maakt niet uit, of meerdere, kan allemaal besproken worden.

Of toch wel ?

Hey Karina, Mocht je toevallig toch kunnen, k vertrek volgende woensdag of donderdag met de auto (airco en opendak) via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Servië naar Albanië. Stuk voor stuk prachtige, maar ongekende streken. Er ligt niets vast, dus alles kan. Waar het leuk is stoppen we en blijven we effe hangen. Het moet vooral fun zijn en elke dag lachen
Laat maar iets weten als je er zin zou in hebben. Anderen mogen ook reageren liefst per mail ee1@live.be
November, begin December trek ik er ook nog wel eens op uit maar dat is nog te ver af om te plannen, ma alle voorstellen zijn welkom. grtjs Erik

Je plannen komen best overeen met wat ik dit najaar nog op stapel heb staan:
- het laatste stuk GR5 afwerken van Larche naar Nice;
- Zuid-Europa in de herfst, welk land maakt niet zoveel uit;
- vaak wandelen want Hobo (mijn flatcoated retriever) gaat mee;
-...
Ben 53, recent uit de zakenwereld gestapt en een mobilhome gekocht om veel én budgetvriendelijk te kunnen reizen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...