Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Naturistische (naakt) vakantie in de periode van 12 tot 25 juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastien

New Member
Hoi allemaal!
Ik ben een 21-jarige jongeman uit Gent . Ik studeer nog en ben op zoek naar iemand die tijdens de periode van 12 tot 25 juli zin heeft om mee te gaan naar ee naturisten camping. Dit hoeft niet de twee weken te zijn, dit kan ook korter dat valt nog te plannen. Het lijkt misschien een wat vreemde oproep maar ik hoop toch enkele mensen te vinden die ook erg houden van deze vrijheid en ook de filosofie van gelijkheid en respect voor de anderen en natuur er achter verstaan. Ik hoop daarom niet op domme reacties. Dus denk alsjeblieft 2 keer na voor je een reactie paatst. Ik doe het zelf nu al 6 jaar en voel me echt op mijn gemak zo.
Het is ook niet in een hotel ofzo, gewoon heel avontuurlijk met de de rugzak en de tent de trein nemen naar een toffe locatie, die nog te bespreken valt. Liefst zoek ik jonge mensen, geslacht speelt geen rol. Zet er ook bij waarom het je zou aanspreken en of je er zelf al enige ervaring mee hebt. Ik hoop dat ik toffe reacties krijg.

Vorig jaar had ik niet echt veel reacties maar heb ik er wel een goeie vriendin bij gemaakt. Dus echt aarzel niet! Denk ook niet dat je hele tijd naakt moet zijn! Ik ga graag ook leuke dingen bezoeken dus geen nood!

Hoi iedereen!

Ik heb nog niet echt veel respons gekregen op mijn berichtje jammer genoeg. Als er mensen toch nog geïnteresserd zouden zijn stuur me gerust een prive berichtje!

Sebastien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...