Nepal 5 weken oktober 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorgos

New Member
Hoi lezer

Ik ga in oktober 2009 (5 weken). In principe om daar een camping trektocht te houden door het "Kenchenjunga-gebergte" in het oosten van Nepal.
Al twee keer eerder ben ik in Nepal geweest en hoewel ik altijd heb gezegd nooit terug te gaan naar een land, heb ik me niet aan m'n eigen afspraak kunnen houden. Het is echt een mooi land, mooie mensen en mooie natuur.
Deze trektocht mag je alleen met minimaal 2 (of meer) personen maken, naast de dragers (evt), gids en kok. Het is derhalve een georganiseerde camping-trektocht van 25 dagen (met prachtige natuur, een vrij ongerept gebied en mooie mensen). Kosten 65 amerikaanse dollar per persoon per dag. Dit lijkt veel, maar bedenk goed dat het ook voor 25 dagen is en dat de dollar nu laag staat.
Omdat ik er al twee keer ben geweest heb ik nu besloten, voor mezelf, dat het tijd was voor een stapje extra. Ik had al twee eenvoudigere trektochten met hostels gedaan in de Annapurna-regio en in de Everest-regio.
Een vriend (+/- 36) van mij gaat misschien mee en een belgische vrouw (die we in 2004 in Nepal hebben ontmoet; +/-55 jr) gaat waarschijnlijk ook mee.
Al met al laten zij één dezer dagen weten (ligt o.a. aan hun werk) of ze mee kunnen. Maar het blijft een onzekerheidje. Daarom zoek ik andere mensen die dit ook wel (zien/)zouden kunnen zien zitten.
Ik spreek uit ervaring en kan je vertellen: hele mooie, ongerepte, ruige natuur, mooie mensen, fotomomenten, avontuur, enz
Misschien heb ik je enthousiast kunnen maken, wil je meer weten dan kun je mij een berichtje sturen.

Gr. Jorg (m; 33jr)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan