New York - augustus 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin Favere

New Member
Hey,
ik ben Kevin Favere, 22 jaar en op zoek naar reisgenoten (misschien leeftijdsgenoten 21-24 jaar) die meewillen voor een weekje naar New York. Het liefst in de periode augustus maar vb. begin september zou ook kunnen. Mocht iemand interesse hebben laat het gerust weten!

Laatst bewerkt:
Hey!

Ik heb wel interesse misschien. Ik ben een 25-jarige gast uit regio Kortrijk. Heb reeds Vancouver (3x), Toronto, New York, Las Vegas, San Francisco bezocht, en de leefstijl en cultuur spreekt me er gewoon enorm aan.

Zelf sta ik open voor gelijk welke regio/stad in Noord-Amerika, alsook gelijk welk tijdstip in het jaar. Augustus wordt misschien wel lastig nu, maar september kan perfect. M'n voorkeur gaat uit naar Vancouver (wat m'n 2e thuis is), maar ik wil zelfs gerust steden opnieuw bezoeken (New York, San Francisco, Vegas, ...), of uiteraard nieuwe streken/steden aandoen. Sta echt open voor alles!

Zelf werk ik als shiftleader in de Accor-hotelketen wat dus ook wel betekent dat ik in veel steden een korting kan bekomen op hotels, altijd handig dus
icon_smile.gif

Laat gerust iets weten, sta echt open voor alles dus we kunnen het altijd eens bespreken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan