Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

New York City december 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nuria

Member
Dag allen!

Kerst is nog ver weg, maar ik had dit jaar heel graag naar New York gegaan in de kerstperiode. Ik heb dit niet gedaan in 2016, maar dit jaar wil ik deze citytrip waarmaken Ik zou graag 5 - 7 dagen gaan en ik zoek hierbij energiek gezelschap die samen met mij de stad wil verkennen.

Hi Nuria,

Hier zeker intresse ^^ Wil zelf altijd New York al eens gezien hebben. LA trekt mij ook enorm aan.
Volgend jaar tijdens kerst lijkt me super hebben we ineens kerstsfeer erbij

NY is een geweldige stad en ben er in 2015 geweest. Ik heb wel gelijk gezegd dat er nog wel een keer heen wil, want eerste keer wordt je echt geleefd (vooral de eerste avond weet je niet wat je mee maakt...mensenmassa, voortdurend getoeter, grote billboards...echt een wow-gevoel). En citytrips...ja erg leuk om te doen.

Ik voeg me ook bij de geïnteresseerden. Ben er 10 jaar geleden geweest, maar ga graag nog eens terug.

Wij zijn een aantal keer in New York geweest en wilde ook wel eens rond kerst en oud en nieuw daar zijn. Maar toen we de ticket prijzen zagen, waren we redelijk snel genezen. Weet niet wat ze nu kosten. Maar hopelijk is het wat goedkoper.

Voor onze reisverslagen kijk je op:

www.reistipsamerika.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...