Booking.com

New York combinatie

JenteT

New Member
Hallo iedereen,

In februari ga ik 5 dagen met mijn ouders naar New York City.
Ik weet dat dit niet lang is, maar toch zou ik het willen combineren met een dag in een andere stad aan de Oostkust. Dit aangezien we: 1) in het laagseizoen gaan, we kunnen dus meer doen op kortere tijd
2) mensen kennen die New York op 4 dagen hebben kunnen doen, dus die ene dag naar een andere stad lijkt ons meer een verrijking dan een verarming 3) Niet vaak naar de USA gaan, dus die andere stad kan dan meteen van het lijstje geschrapt worden indien we er toch zijn.

De mogelijke steden waren:

1) Philadelphia. 70 euro heen en terug met Amtrak. 1u10 enkele rit.
2) Washington D.C. 88 euro heen en terug met Amtrak. 3u10 enkele rit.
3) Boston, 88 euro heen en terug met Amtrak. 4u10 enkele rit.

De meest rationale mensen zouden gezien de duur voor Philly kiezen, maar ik heb gezien dat de bezienswaardigheden daar ver uit mekaar liggen en verder van het treinstation af (Google Maps)
. Dit in tegenstelling met Washington D.C. waar het station recht in het centrum uitkomt. In een reisgids van Washington D.C. staan 6 van de 'top 10 bezienswaardigheden' in dat centrum (zie: Google Maps )

Wat denken jullie?
Dit met de idee in het achterhoofd dat een dag bezienswaardigheden in NYC (die dan niet in onze top 5 zitten) evenveel zal kosten als een dag Washington of Philadelphia.

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan