New York - december '12 / januari '13

• Onderwerp starter Onderwerp starter GIGI
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GIGI

New Member
Ik ben een meisje van 28 *uit het Antwerpse en ga eind december voor 16 dagen naar New York, aangezien het fijner is met twee te reizen ben ik op zoek naar een reisgenootje. Liefst iemand rond dezelfde leeftijd ( 25 tot 35 jaar). **

Mocht dit je interesseren, mag je me altijd contacteren.

Wie weet tot binnenkort!

hey,
ik ben ook opzoek naar reispartner naar NY;
heb je iets meer concretere plannen?
ik wel 24 dus jaar jonger dan dat je aangeeft.
groetjes
dimitri francois

Ik ben een meisje van 28 *uit het Antwerpse en ga eind december voor 16 dagen naar New York, aangezien het fijner is met twee te reizen ben ik op zoek naar een reisgenootje. Liefst iemand rond dezelfde leeftijd ( 25 tot 35 jaar). **

Mocht dit je interesseren, mag je me altijd contacteren.

Wie weet tot binnenkort!

hoi,

ik ben een jongen van 35 uit het antwerpse en zou super graag new york leren kennen maar ook niet alleen en ben ik opzoek naar reisgenootje.
als je intresse mocht hebben dan laat je maar iets weten.

groetjes david

New York

ik ben ook op zoek naar (een) reisgeno(o)ten om naar New York te gaan. Misschien ook Washington DC snel bezoeken (heb er zo'n 14 jaar geleden nog gewerkt en zou de stad nog eens graag terug zien.

December zal misschien wat moeilijker worden, liever ergens begin volgend jaar, maar misschien kan ik nog wel iets regelen op het werk.

Ik ben 33 jaar (v) uit Oost-Vlaanderen.

Als er iemand geïnteresseerd zou zijn, graag een berichtje.

Ik zou ook graag begin januari voor enkele dagen naar New York gaan. Ben er nog nooit geweest, maar lijkt me wel een fantastische stad! Ik ben 33 jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan