Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

New York, LA,Hollywood,..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ineke G

New Member
Hallo,

Ik ben 23 jaar en ik zoek iemand (of meerdere personen) rond mijn leeftijd die ook graag een reis naar New York of LA zouden willen boeken. Of toch ergens in de USA
Ik heb nog geen reizen naar Amerika gemaakt dus zou ik graag met 2 of in groep gaan.

Graag wil ik ook naar andere landen reizen zoals Turkije, Ibiza, een zonnige strand en uitgaansvakantie vind ik zalig! ook een kort citytripje ben ik voor!

Laat maar weten!

grtjs Ineke

Hoi Ineke,

Ik denk erover om in september naar NY te gaan.. Ik ben 24 jaar en een echt meisje-meisje wat NY echt een droomstad maakt! Misschien kunnen we eens mailen, wie weet kunnen we NY samen bezoeken.

Groetjes Nicky

Hey,

Ik ben Kevin, 22 jaar en zou ook dolgraag eens naar de VS gaan. Augustus of begin september zijn ideaal. New York zou fantastisch!

Groetjes...

Hallo,

Ik heb ook eventueel wel zin om mee te gaan. Laat maar iets weten als er plannen gemaakt worden!

grtz wouter

Hey!

Ik heb wel interesse misschien. Ik ben een 25-jarige gast uit regio Kortrijk. Heb reeds Vancouver (3x), Toronto, New York, Las Vegas, San Francisco bezocht, en de leefstijl en cultuur spreekt me er gewoon enorm aan.

Zelf sta ik open voor gelijk welke regio/stad in Noord-Amerika, alsook gelijk welk tijdstip in het jaar. Augustus wordt misschien wel lastig nu, maar september kan perfect. M'n voorkeur gaat uit naar Vancouver (wat m'n 2e thuis is), maar ik wil zelfs gerust steden opnieuw bezoeken (New York, San Francisco, Vegas, ...), of uiteraard nieuwe streken/steden aandoen. Sta echt open voor alles!

Zelf werk ik als shiftleader in de Accor-hotelketen wat dus ook wel betekent dat ik in veel steden een korting kan bekomen op hotels, altijd handig dus

Laat gerust iets weten, sta echt open voor alles dus we kunnen het altijd eens bespreken!

Hey,
Ik zie dat je van Gullegem bent (ik idem).
Ja anders wil ik je wel mijn mail geven. Heb ondertussen al licht contact gehad met enkele mensen die een reactie hebben gegeven in deze groep. Misschien kan je mee in de groep komen. Ik las dat je al wel wat ervaring hebt, wat niemand van ons voorlopig heeft, dus je bent wel welkom! (faverekevin@gmail.com)

Hey ineke

Ik heb in juli enkele weken vrij als ook in september dus ik zou wel enkele keren erop uit kunnen trekken
Voor mij maakt het ni veel uit naar waar maar ik zou gewoon iemand om samen mee op reis te gaan. Moest u dit iets lijken, laat zeker iets weten. Ohja, ik ben 25 jaar en ik ben van de antwerpse kempen jij?

grtz

Gaat dit nog altijd door?

Want dat klinkt wel heel interessant!

Dit is iets wat ik ook zeker wil doen!

hi, i'm from Brugge and i like to do such holidays, also short holidays in Europe. Can you tell me more about yourself ?

Ziet er heel tof uit, alleen heb ik de indruk dat het nu stil is ...

Hebben jullie nog interesse?

Ikzelf droom al een paar jaar om naar New York te gaan, en dit jaar zal het gebeuren.
Laat iets weten of PM me

Michaël

Roadtrip door West USA

Hellow,

ik droom al jaren om eens een roadtrip door de USA te maken,
maar ofwel was geld of een vriendin die het te duur vond een probleem.
Maar nu mijn relatie stuk gelopen is, is er niemand meer waar naar ik moet om kijken.

Ik twijfel ondertussen enorm hard tussen een groepsreis maken zoals "contiki", of zelf iets plannen.. maar alleen is alles zo duur.
Dus bij deze ben ik op zoek naar mensen die ook doodgraag eens door de USA willen trekken, met hoe meer mensen hoe goedkoper het wordt natuurlijk.
en je leert bovendien wat nieuwe vrienden kennen.

Dus mensen die zich geroepen voelen?
ik zelf ben 29 en van gent.

Groeten,

Kristof

ik zie dat er hier toch een aantal mensen zitten die een roadtrip wel zien zitten
ik zelf ben 29.. niemeer van de jongste kweet et
maar ik droom al JAREN van eens naar de usa te gaan, dus bij deze ben ik zeker kandidaat reiziger, en aan deftige vrienden heb je nooit te kort

Groeten

Wil ook altijd Amerika eens bezoeken, en zit hier met nog 1 moet lukken 2 weken in september verlof. Gaat hier nog iets van door, zoekt er nog iemand volk ?
ben 24 jaar uit Gent, Laat iets weten

hey wouter,
wat had je in gedachten van reis? en wat is jullie budget?
ik heb anders ook nog wel interesse hoor

Wel nooit in Amerika geweest dus mij ist eender roadtrip is goed als dat te doen is op korte periode. Ik ben wel voor cultuur en dingen bezoeken enzo, liggen niksen is niet voor mij, en uitgaan ook niet echt hoewel savonds terrasje doen natuurlijk wel.

Mijn budget is normaal denk ik, ben niet zo voor die low budget reizen dus 3 sterren hotel enzo

op da vlak zitten we al op de goeie golf lengte alle

Dus nog mensen interesse om in september een week of 2 een roadtrip te maken in Amerika , me 4 zou ideaal zijn om kosten te delen en wagen te huren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...