New York : Maart/April

Status
Niet open voor verdere reacties.

matteo

New Member
Hallo,

Wij zijn momenteel reeds met 2 (22-23j) om volgend jaar in de maand maart of april naar NY te gaan. Het plan is om de hele stad te verkennen op elk uur van de dag.... Times Square, Central Park, noem maar op.... Basketball game meepikken... Clubs...

Dit voor ongeveer 10 dagen met hotel in het centrum.

Zin om ook NY te bezoeken? Post dan gerust hier of private message..... hoe meer volk, hoe beter !:smile:

Beste,Zijn jullie van plan om enkel New York te doen, of overwegen jullie ook om daarbuiten nog iets te bezoeken? Ik dacht een bezoek aan New York te combineren met Philadelphia en Washington DC. Je kan daar gemakkelijk met de trein naartoe, maar ik denk erover om een wagen te huren en meteen wat rond te rijden. Zouden jullie daar ook in geïnteresseerd zijn?In maart kan het nog vrij koud en regenachtig zijn. Lijkt april of zelfs mei dan niet beter?Van waar zijn jullie ergens? Eventueel kunnen we eens samenzitten om de mogelijkheden te bespreken.GroetenStijn (27jr, uit Lede)[email protected]

Ik heb zeker interesse voor mee naar NY te gaan. :biggrin:
Het staat al een tijdje op mijn to - do list.
Ik zou er graag zoveel mogelijk zaken gaan bezichtigen en de sfeer van een NBA game opsnuiven ( indien het seizoen natuurlijk van start gaat). De clubs/ cafe's ontdekken lijkt me ook de moeite...

Zie PM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan