New York - najaar 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cholo

New Member
Hallo,

Ik zou graag in het najaar naar New York gaan .. Wil dat al een tijdje maar vind nooit iemand die dan meewil of mee kan.. Vandaar dat ik het via deze weg eens probeer..
Zelf heb ik al wat reizen achter de rug waaronder een roadtrip door de westkust van Amerika en binnen europa vele citytrips. Ben als ik het zelf mag zeggen een sociaal persoon die zich makkelijk aanpast aan de omstandigheden en voor heel wat open staat..

Bij interesse kunnen we dit misschien nog wat meer in detail bespreken .. Ook zou ik ook wel eens graag in het echt afspreken dan om te zien of het een goed idee is om daar enkele dagen met elkaar opgescheept te zitten :)

Groetjes,
Kevin

Hallo,

Ik zou graag in het najaar naar New York gaan .. Wil dat al een tijdje maar vind nooit iemand die dan meewil of mee kan.. Vandaar dat ik het via deze weg eens probeer..
Zelf heb ik al wat reizen achter de rug waaronder een roadtrip door de westkust van Amerika en binnen europa vele citytrips. Ben als ik het zelf mag zeggen een sociaal persoon die zich makkelijk aanpast aan de omstandigheden en voor heel wat open staat..

Bij interesse kunnen we dit misschien nog wat meer in detail bespreken .. Ook zou ik ook wel eens graag in het echt afspreken dan om te zien of het een goed idee is om daar enkele dagen met elkaar opgescheept te zitten :)

Groetjes,
Kevin

Hallo Kevin :) ,
Ikzelf wil ook echt al megalang naar New York !
Het is een geweldige stad..
Wanneer zou je het liefst kunnen/willen gaan?
Ik ben trouwens een meisje van 18 jaar maar heb toch ook wel wat reiservaring...:smile:
Heb je facebook?
Groetjes Kirsten!

september 2013

Dag Kevin,

Ben al een paar keer in NY geweest, heb een jaar in de staat NY gewoond tijdens een uitwisselingsjaar.
Nu is het van 2009 geleden dat ik er nog eens geweest ben, en wil er echt nog eens tijd voor maken in september dit jaar. Een week à 10 dagen NY. Genoeg tijd om er gewoon in te 'verdwalen'.
Als je eens de koppen wil bijeen steken, laat maar weten.

grtjes,
Saskia
Bxl, 36j

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan