New York okt / nov of december

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grace

New Member
Hi,

Ik ben 33 vr ... ik ben vorig jaar met de kerstperiode voor de eerste keer naar NY geweest. Heb daar een fantastische leuke tijd gehad.

Dit jaar zou ik willen teruggaan, maar graag in gezelschap deze keer. Aangezien mijn vrienden niet kunnen in het najaar zoek ik via deze weg naar leuke compagnie.

Ik zou voor een klein weekje willen gaan of eventueel langer, maar dan in combinatie met Washington.

Moest je zin hebben om mee te gaan verneem ik het wel.

xxx

kort en bondig berichtje, mooi :-)

NY topt al paar jaartjes mijn lijstje, maar het komt er maar niet van...

en dan met een 'ervaren' reisgids op pad? Why not ;-)

Hi,

Ik ben 33 vr ... ik ben vorig jaar met de kerstperiode voor de eerste keer naar NY geweest. Heb daar een fantastische leuke tijd gehad.

Dit jaar zou ik willen teruggaan, maar graag in gezelschap deze keer. Aangezien mijn vrienden niet kunnen in het najaar zoek ik via deze weg naar leuke compagnie.

Ik zou voor een klein weekje willen gaan of eventueel langer, maar dan in combinatie met Washington.

Moest je zin hebben om mee te gaan verneem ik het wel.

xxx
Hoi Grace. Ik zou naar New York gaan van 23 sept. 's morgens en op 28 sept. sta ik hier terug. De vlucht en het hotel zijn reeds geboekt maar m'n reispartner kon nimeer mee. Als je graag iets meer weet dan stuur je maar een berichtje.
Groetjes,
Johan

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben nog op zoek naar een reisgenoot of reisgenoten. Ik heb vakantie van 31 oktober tot 15 november, daar kan ik helaas niets meer aan veranderen.
NY (en omgeving) zegt me wel wat!

Ikzelf ben 25v en woon in Antwerpen.

Groetjes,

Karolien

Hallo,

Ik ben nog op zoek naar een reisgenoot of reisgenoten. Ik heb vakantie van 31 oktober tot 15 november, daar kan ik helaas niets meer aan veranderen.

Groetjes,

Karolien
M'n vlucht en hotel ligen al vast. Het zal dus helaas niet gaan...
Veel succes ginder. Als je wil kan je ervoor al naar m'n foto's gaan kijken op Facebook.
Groetjes

Hey

Hey,

Ik ben een vrouw van 28 en zou ook graag dit najaar naar new york gaan. Wanneer maakt voor mij al niet zoveel uit, maar wel een beetje low budget. Goedkope vlucht, goedkope hotelletjes ed..
Laat maar iets weten.

Grtz,
Vanessa

Hallo,

Groetjes,

Karolien

Hey Karolien,

Ben vorig jaar naar New York geweest en vond het een super-vakantie. Dit jaar zou ik graag eens naar Miami gaan (3 dagen of zo ter plaatse) en vervolgens daar dan enkele dagen met auto rondtrekken.
Maar opnieuw naar New York zie ik ook wel zitten. Je mag me altijd iets laten weten. ( [email protected] )

By the way. Ik ben een 29 jarige jongen uit Sint-Truiden.

Groetjes,
Stijn

New York

Hey,

Ik ben een vrouw van 28 en zou ook graag dit najaar naar new york gaan. Wanneer maakt voor mij al niet zoveel uit, maar wel een beetje low budget. Goedkope vlucht, goedkope hotelletjes ed..
Laat maar iets weten.

Grtz,
Vanessa

Hey Vanessa,

Ik ben ook van plan om naar New York te gaan, maar liefst in september. Heb nog contact met een ander forumlid.
Laat maar weten of je interesse hebt om iets te organiseren.
Groetjes,

Iris Fryns

Hoi,

ik ben ook van plan om eind december naar New York te gaan, echter kamp met dezelfde problemen als jullie. Niemand van mijn vrienden wil mee.

Ik weet niet of er hier al van alles is afgesproken of dat er nog mensen zijn die eind december die kant op willen? Indien dat niet het geval is, dan hou ik me graag aanbevolen.

Ik zou graag wat van de stad willen zien, verder ben ik vrij flexibel.

Oja ben een man van 29. Dus mocht er nog iemand naar New York gaan (man of vrouw) eind december en een reismaatje zoeken, laat het weten.

groetjes,

Arjan

New York

Hoi Arjan... en verder (bijna) iedereen die dit leest: intussen zit m'n trip naar New York erop. De mensen die geïnteresseerd zijn in m'n foto's kunnen een kijkje nemen op Facebook. Johan Fauvart.
Als je tips en andere nodig hebt, laat maar iets weten... Veel succes...
Johan

nyc

Ben in september in New York en New Orleans geweest, met iemand die ik via het Joker-forum heb gevonden. Kon ook niet onmiddellijk iemand vinden en heb me dan op verschillende fora ingeschreven. Je moet een beetje geluk hebben, bij mij is alles in ieder geval zeer goed meegevallen.
Steeds bereid tot het verlenen van andere nuttige info of tips.

reisgenoot

Dag Grace

Moest je in 2010 ook op reis willen gaan...let me know. Ik zou graag de US aandoen maar ook ooit eens china, hong kong, japan , canada....etc etc zien.

Ik ben 34 jr en hou niet van strandvakanties en ben ook geen uitgaanstype. ik hou van shoppen en cultuur opsnuiven!

groetejs
Sharon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan