Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

New York

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leentje84

Member
Op zoek naar een reisgenootje voor New York. Liefst een week. Maart of april zou ideaal zijn maar is te overleggen!

Grts
Leen

Melissa94, ik zou da wel willen doen als u dit ziet zitten om met een man te gaan

Piep!

Zou je mss in mei naar New York willen gaan? Want dat wil ik wel graag gezien hebben[/QUOTE]

Piep!

Zou je mss in mei naar New York willen gaan? Want dat wil ik wel graag gezien hebben

Hey hey

Ik zou normaal begin november vr een week nr nyc vertrekken maar aangezien mn reispartner niet meer meekan heb ik moeten annuleren. Nu wil ik ergens 2016 een weekje gaan dus als je dat wat lijkt laat je mr horen grtz

Op zoek naar een reisgenootje voor New York. Liefst een week. Maart of april zou ideaal zijn maar is te overleggen!

Grts
Leen
Hey hey

Ik zou normaal begin november vr een week nr nyc vertrekken maar aangezien mn reispartner niet meer meekan heb ik moeten annuleren. Nu wil ik ergens 2016 een weekje gaan dus als je dat wat lijkt laat je mr horen grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...