Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

New York!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elena

New Member
Hi,

Ik ben 27 jaar jong en zou heel graag naar New York gaan, ik heb een paar vriendinnen die willen meegaan, altijd zeggen we 'dat moeten we echt eens doen' en als het concreet wordt gebeurt er niets... Ik zou dus graag een reispartner zoeken die een beetje dezelfde interesses heeft en die het ziet zitten om echt te gaan!

Ik wil vooral naar New York om een beetje te shoppen, hier en daar ook wel iets te bezichtigen, naar een wedstrijd van de NBA te proberen gaan, en ik ben nogal into Hip Hop.

Iedereen die zich aangesproken voelt feel free to let me know! Ik zou liefst ergens in oktober of november gaan, als het kan nog dit jaar, een weekje zou ideaal zijn!

Elena
elenaverstraeten@hotmail.com

Laatst bewerkt:
eeeey nicole

eeeeeey elena
alles goed met je
ik ben nordin uit antwerpen en wou je zegge da ik dze zomer in new york zat en da was echt de max
ik zou zegge als je de kans krijgt aarzel niet en ga gewoon
ik ga mss ook dit jaar terug mss kunne we samen gaan

groetjes xxxxx:arrow:

Hi,

Thanks! Ik geloof u zeker dat New York de max was, hoop nog dit jaar te gaan, een weekje is al genoeg, en als je nu al terug gaat wil dat zeker zeggen dat ge u niet verveeld hebt!

Elena

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...