1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niet kunnen reageren op prive berichten

Discussie in 'Over de site' gestart door Michiel, 1 sep 2015.

1. Michiel

Michiel New Member

Hallo, ik heb mij gisteren aangemeld op het forum. Vandaag heb ik een pb van een lid ontvangen, helaas lukt het niet op hierop te reageren. Onderstaande melding blijft maar verschijnen. In het bericht staan geen e-mail adressen of website's.

De volgende fout is opgetreden:
    Je inhoud kan niet ingediend worden. Dit is waarschijnlijk omdat je inhoud spam-achtig is of ongepaste elementen bevat. Gelieve je inhoud te veranderen of later opnieuw te proberen. Als je nog steeds problemen ondervindt, gelieve dan een administrator te contacteren.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2016

2. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

Hallo Michiel,

Dat komt door dat jou IP adres op verschillende blacklists van spammers staat die wij gebruiken.
    Als je een dynamisch IP adres hebt kan je dat gewoonlijk oplossen door je modem een nacht uit te zetten. Met een beetje geluk krijg je de volgende dag een nieuw IP adres dat niet op een blacklist staat.

Als je een statisch IP hebt dan kan ik je niet helpen. Dan is het ook vrij zeker dat er spam verstuurd word via jou verbinding. Al dan niet met jou medeweten.
    Al kan het ook zijn dat de vorige die dat IP adres gebruikt heeft spam heeft verstuurd en dit nog altijd op de blacklist staat.

Kan je nog eens proberen en hier laten weten of het gelukt is? Normaal zou het wel moeten werken nu.
    Ik stuur jou nog een PM met een link naar de backlists. Ik raad je aan om je modem een tijdje uit te zette zodat je alsnog een nieuw IP adres verkrijgt.

Laatst bewerkt: 1 sep 2015

Deel Deze Pagina