Nieuw forum!!!

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Aangezien Reisforum.info in September 1 jaar wordt zat het er aan te komen...

Nu hebben we en volledig nieuw professioneel en super veilig forum. loveit

Ik kan jullie wel aanraden je profiel te updaten in je gebruiker paneel omdat er veel nieuwe dingen zijn bijgekomen.

Er zal waarschijnlijk de komende dagen/weken hier nog wat veranderen om alles mooi te krijgen en optimaal te laten werken.
Moest je nog ergens problemen mee ondervinden kan je altijd mailen naar info@reisforum.info of een PM sturen en dan word het probleem ze snel mogelijk verholpen.

succes ermee en ik hoop natuurlijk dat jullie dit nieuwe forum ook een grote vooruitgang vinden.

Groeten
Frederic

Laatst bewerkt:

lucsa

Member
Het forum zier er echt goed uit, het word eventjes wennen.
Nog veel succes met het forum.:)

kohraya

Active Member
Een beetje wennen idd. Maar dat zal wel lukken. Misschien een appart kolommetje voor de data vd laatste posts? Gewoon een tip hoor, voor de rest is je nieuwe forum toppie ;)

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
kohraya zei:
Een beetje wennen idd. Maar dat zal wel lukken. Misschien een appart kolommetje voor de data vd laatste posts? Gewoon een tip hoor, voor de rest is je nieuwe forum toppie ;)
die is er al bovenaan het menu "Nieuwe posts" tussen kalender en zoeken. :)

kohraya

Active Member
Ow ... op die manier? ... ok ... ga ik de komende dagen/weken uittesten ;) (ben weg vanaf maandag, dus niet meer actief voor de komende weken dan)

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
kohraya zei:
Ow ... op die manier? ... ok ... ga ik de komende dagen/weken uittesten ;) (ben weg vanaf maandag, dus niet meer actief voor de komende weken dan)
Maak er een gezellige en toffe vakantie van zou ik zeggen! :p

Bovenaan