Hallo reizigers!
Sinds begin dit jaar ben ik bezig met een werelreis. Ik heb alleen gereisd door Latijns Amerika.
Ik zou het nu leuk vinden om samen met een of meerdere reisbuddy verder te gaan. Ik ben 36 jaar en ik houd van diverse activiteiten tijdens het reizen. Een mix van avontuur, strand, cultuur en een goed feestje op zijn tijd. Check mijn insta voor een beter beeld van mijn reizen: @xana_vg
Ik verblijf normaliter in hostels omdat daar gezelligheid te vinden is
Wellicht dat voor Nieuw Zealand een campervan huren iets beter zou zijn, en daarin ben ik flexibel. Af en toe een luxere verblijf nemen om goed op te laden vind ik ook wel leuk
Voornamelijk voor Japan, Nieuw Zealand en Sri Lanka zoek ik reisbuddy's!
Mijn planning is:
- 8 december - Indonesië
- Rond 6 februari tm 24 maart - Nieuw Zealand!
- 24 maart tot 20 april- Vietnam
- Na 20 april tot augustus 2023(?) Sri Lanka, Malediven en Japan (niet perse in die volgorde).
Zijn er meer mensen (25+ jr) die in die periode willen reizen gaan en het leuk vinden om aan te sluiten?
Heeey Xana! Dat stukje Sri Lanka spreekt mij zeker aan! Ik heb gekeken voor een doortrek reis met een tuk-tuk. Ik ben heel benieuwd naar jou ideeen! Lijkt mij iig leuk om een reis naar Sri Lanka met een maatje te doen.
Ik ben een jonge vrouw van 35, sinds drie jaar gescheiden. En ben ik het reizen weer opgaan pakken. Ik hou van wandelen, feestjes, mensen ontmoeten, de wereld qua natuur en cultuur te ontdekken
Heeey Xana! Dat stukje Sri Lanka spreekt mij zeker aan! Ik heb gekeken voor een doortrek reis met een tuk-tuk. Ik ben heel benieuwd naar jou ideeen! Lijkt mij iig leuk om een reis naar Sri Lanka met een maatje te doen.
Ik ben een jonge vrouw van 35, sinds drie jaar gescheiden. En ben ik het reizen weer opgaan pakken. Ik hou van wandelen, feestjes, mensen ontmoeten, de wereld qua natuur en cultuur te ontdekken