Hallo,
In november neem ik het vliegtuig van Kaapstad naar of eerst Australië of eerst Nieuw-Zeeland, maar ik denk veeleer eerst deze laatste, om enkele weken of maanden te gaan rondreizen.
Ik wil graag een auto of camper kopen (om achteraf weer te verkopen) en vooral kamperen met tent of in de auto/camper slapen tijdens de reis, zelf proberen koken enzovoort. Mijn doel is om hier zeer kosteneffectief te werk te gaan, zodat meer geld kan worden besteed aan must-do activiteiten, leuke feestjes en af en toe eens een lekker etentje.
Ik ben van Gent, 32 jaar en op zoek naar mature reisgenoten met dezelfde interesse; echt rondtrekken en vooral veel buiten leven
Het liefst ben ik op zoek naar een groep van mensen, veeleer dan 1 of 2, zodat we niet teveel op elkaars lip hoeven te zitten.
Ik houd van avontuur, ben leergierig en ben steeds op zoek naar nieuwe ervaringen en verhalen. Ik ben romantisch en spiritueel ingesteld en houd van diepgang in gesprekken en relaties.
Voel je je aangesproken wanneer je dit leest? Schrijf mij zeker aan! Gelieve wel enkel te reageren als je je volledig kan vinden in mijn verhaal.
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Groetjes,
Joany