Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Nieuw Zeeland dec 2014-jan 2015

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lyns
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lyns

Member
Hallo,

ik (V, 30j uit Kontich) heb vanaf 1 oktober 4 maanden loopbaanonderbreking. Ik zou graag een stuk van ZO Azië zien en Nieuw Zeeland. De meest gunstige tickets die ik momenteel gevonden heb zijn: 17/12/2014 aankomen in Nieuw Zeeland en 29/1/2015 terug huiswaarts. Zijn er hier enthousiastelingen die ook plannen hebben om dit schitterende land te verkennen in die periode? Ik zou graag met een klein groepje gaan zodat we een auto of camper kunnen huren om rond te trekken. Ik reis graag low budget, met de nodige actie en avontuur onderweg. Ik denk eraan een tent mee te nemen. Er moeten zeker een aantal meerdaagse voettochten inzitten, eventueel ook een kanotrekking,... Maar alles is bespreekbaar want ik heb nog niks gepland. Als je interesse hebt, niet twijfelen en snel reageren! De zogenaamde Great Walks in Nieuw Zeeland moeten vooraf gereserveerd worden en de inschrijvingen starten de komende weken.

Groetjes,

Lyns

Dag Geert (30j uit Leuven),

Ik heb je privébericht gelezen ivm je interesse voor roadtrip in NZ en heb al een tijdje geleden geantwoord. Is er mss iets fout gegaan want ik krijg geen reactie meer?

Andere enthousiastelingen die in oktober en november mee Maleisië en Indonesië willen rondtrekken zijn ook altijd welkom! Alles is bespreekbaar want er ligt nog niks vast.

Gtz

Lyns

Hey!
Als je nog mensen zoekt: ik ben geïnteresseerd! Wil heel graag naar NZ maar ben nog op zoek naar een reisgezel. Al nog mensen tegengekomen? Had het idee om campervan te huren en de twee eilanden rond te reizen (meteen vervoer en onderdak geregeld op die manier...). Ik ben 28 en woon in Oudenaarde (halfuurtje van Gent). laat maar weten als je nog reisgenoten zoekt!
Groetjes
Griet

Dag Griet,

ik ben zeker nog op zoek naar reisgenoten! Zoals je kan zien had ik 1 reactie van Geert, maar die heb ik na zijn pb niet meer terug gehoord. Ik zal jou ook een pb sturen met mijn mailadres en dan kunnen we eens afspreken om onze gedachten samen te leggen en plannen te maken als het klikt.

Groetjes en hopelijk tot snel,

Lyns

Hey!

Ik ben van plan om een maand naar NZ te trekken in november - voorlopig in mijn eentje. Kan op dat moment 4 à 5 weken verlof nemen.
Weet niet of jullie ondertussen al verdere plannen hebben gemaakt!? Ik ben 30 en woon in Overijse (net buiten Brussel).

Grtjs,

Katrien

Hey Katrien,

Griet en ik spreken wsl volgende vrijdag een 1e keer af in Gent. Als je zin hebt mag je ook komen. November komt wel slecht uit voor mij. Wij kijken momenteel voor december en januari.

Gtz Lyns

Hey Lyns,

Jammer genoeg lukt voor mij enkel november & 1e week december. Mochten jullie plannen toch nog veranderen, dan hoor ik het graag - ik ga 1 van de komende dagen mijn ticket boeken.

Grtjs, Katrien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...