Ik speel met het idee om eind van dit jaar (ergens tussen november en begin jan 2017) een maand te gaan rondreizen in Nieuw-Zeeland. Ik zou mogelijks alleen vertrekken maar als ik leuk reisgezelschap kan vinden is dat natuurlijk meegenomen.
Ik zou er vooral willen rondreizen, regelmatig de bergen in trekken, mssch ergens gaan surfen, etc ...
Een actieve rondreis dus .
Als dit idee iemand wel wat zegt, geef me dan gerust een seintje en dan kunnen we wel es afspreken om te zien of onze ideeën wat overeenstemmen en of het wat kan klikken om op reis te gaan.
Ik ben normaal begin November 2016 in Queenstown, NZ
Maar ik maak niet graag lange termijn plannen, tegen dan kan er nog veel veranderen.
Ik ken Queenstown en omgeving goed omdat ik er gestudeerd heb en ik er nog vrienden heb.
Ik heb reeds rondgereisd in NZ en het is prachtig. Maar de bedoeling is om enkele vrienden te bezoeken in Queenstown en dan vlieg ik waarschijnlijk naar mijn volgende bestemming.
Als we toevallig in Queenstown zouden zijn rond dezelfde periode toon ik jou graag het beste van Queenstown.
Beste van Queenstown op gebied van een lekkere snack is de Fergburger
Maar om op het onderwerp terug te komen: ik ben er ook al geweest en het is super. Mocht je niemand vinden, ga gewoon alleen en verblijf in de hostels. Gegarandeerd dat je mensen gaat vinden met wie je op trektochten, ... kan gaan.
Ja ik hoor wel van veel mensen dat ik gewoon alleen moet vertrekken...
Ik zal es naar mn budget moeten beginnen kijken en wat de vluchtprijzen zoal zijn .
Ik wil in november een maandje rondreizen in Nieuw-Zeeland, op mijn vliegtickets na heb ik momenteel nog niks geboekt/gepland. Na Nieuw-Zeeland ga ik nog een paar maanden verder reizen. Ik zou het ook leuk vinden om eventueel al op voorhand een paar reispartners te hebben. Ik hou van natuur en avontuur.
Ook ik wil dit najaar okt-nov naar NZ en daar een viertal weken rondtrekken met een motorhome zodat ik beide eilanden kan bezoeken . Daarom zoek ik een mannelijke reisgenoot met ongeveer dezelfde intresses , alles is bespreekbaar . ben vlot en soepel in de omgang .
Hey!
Ik ben begin januari ook in Nieuw-zeeland. Concrete data weet ik nog niet, maar als je een reisroute hebt, dan kunnen we gerust eens bekijken of er iets overeenkomt? Altijd goedkoper met 2
Begin januari ben ik aan mn laatste 2 weken bezig dus dan ben ik op het Zuider-eiland wschl al wat meer in het Zuiden
van dat eiland. Maar een concrete route heb ik momenteel nog niet hoor.
Als je eerst het zuider-eiland doet, dan zou er mssch wel iets overeen kunnen komen.
Ik wil in november een maandje rondreizen in Nieuw-Zeeland, op mijn vliegtickets na heb ik momenteel nog niks geboekt/gepland. Na Nieuw-Zeeland ga ik nog een paar maanden verder reizen. Ik zou het ook leuk vinden om eventueel al op voorhand een paar reispartners te hebben. Ik hou van natuur en avontuur.