Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Nieuw Zeeland Januari, Februari en Maart

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimiboes

New Member
Hallo Hallo!

Mijn naam is Kimi en ik ben op zoek naar mensen die met mij en een gezellige Kiwi willen reizen. Wij hebben een paar jaar in NZ gewerkt voor een grote tour operator en willen dit jaar graag 3 keer met een kleine groep mensen door Nieuw Zeeland reizen.

3x - 25 dagen (kamperen/hostels) op de meest geweldige plekken in Nieuw Zeeland. Wij hebben een tour gemaakt die naar de beste plaatsen gaat en ook de bekende steden meeneemt. Ik ben deze tour begonnen omdat ik absoluut Nieuw Zeeland geweldig vind en het jammer vind dat zoveel backpackers en toeristen alleen maar de 'toeristische' plaatsen zien. NZ is zo ongelooflijk mooi en omdat wij maar met maximaal 12 mensen zijn is het ook mogelijk voor ons om de tour aan te passen aan de mensen die met ons reizen. Bone carving, bbq aan het strand, vis grillen op de boerderij en vulkaan beklimmen hoort of kan er allemaal bij horen. Niks is te gek.

Om het even duidelijk te maken. Ik doe dit niet om er rijk van te worden. Ik doe dit omdat ik reizen met een leuke groep mensen echt te gek vind en deze groep mensen Nieuw Zeeland wil laten leren kennen zoals maar weinig mensen het kennen. Ik kan jullie alleen zeggen, het wordt geweldig gezellig en een onvergetelijke vakantie! Natuurlijk kun je meer info over mij vinden op mijn blog kimiboes.blogspot.com en een tijdelijke website: baconandeggstours.wordpress.com

Ook voor algemen informatie over NZ kun je bij mij terecht. Ik ben echt heel aardig ben wil graag dat mensen NZ zo kunnen zien zoals ik het heb leren kennen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...