hoi, allemaal!
Ik ben Sven, 28 jaar, Afkomstig uit Antwerpen, België. In het dagelijks leven ben ik leerkracht, maar dit jaar heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en ben ik op wereldreis getrokken. Deze toch zal me in februari en maart 2016 in Nieu-Zeeland brengen. Ieders droom, toch?
Nu is alleen maar alleen, dus zou ik voor dit deel van de reis graag samenreizen met een of enkele reispartners. Ik ben niet aan mijn proefstuk toe. Ik heb reed Rusland, Vietnam en China doorkruist, telkens met mensen die ik hier leerde kennen en dit waren telkens fanstastische ervaringen.
Mijn bedoeling is om dit volledige land te bezoeken van Auckland tot Queenstown Aan een voldoende rustig tempo. Daarom dus over een periode van twee maanden. Nu en dan een trektocht, maar zeker niet voortdurend. Natuur wordt een belangrijk onderdeel, maar ik kan ook genieten van steden, avontuur en strand.
Wanneer je dit ergens wel ziet zitten, maar de data of lengte van de trip kolen nket helemaal overeen, stuur dan Toch zeker iets. Er ligt nog niets vaqt, ook het programma niet.
Indien onze plannen overeenkomen kunnen we altijd skypen, maar in december zal ik ook een maand pauzeren en dus in Belgie zijn, aodat we eens kunnen afspreken indien nodig.
Ik hoop jullie snel te horen via hier en/ of via mijn mail sven_verhoeven@ hotmail.com
Groetjes!
Sven
Ps: niet twijfelen, het is NU tijd voor Nieuw-Zeeland