Nieuw Zeeland vanaf september

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariamanders

New Member
Hallo reizigers,

Ik ben op zoek naar iemand (m/v) die ook zin heeft om er eens flink lang op uit te trekken. Ik ben een spontane, avontuurlijke dame van 24 jaar.
Vanaf september/oktober wil ik enkele maanden of misschien wel langer gaan rondtrekken. Nieuw Zeeland of Australie spreekt me erg aan, maar ook voor andere suggesties sta ik altijd open.

Rondtrekken met de rugzak, nieuwe mensen leren kennen, enkele weekjes werken en dan weer verder. Avontuurlijke trektochten en heerlijk relaxen in de natuur horen er voor mij absoluut bij.

Zie jij dit ook zitten, stuur me dan een berichtje.

Groetjes,
Maria

hee maria

hee Maria,

Ik (een meid van 22) ben ook opzoek naar een reismaatje... Ik wil graag rond okt 2006 vertrekken naar Austr/ N-Z. Het lijkt me erg leuk om samen met iemand te reizen! Ik wil enkele maanden rondreizen en dan verder naar Vietnam, Combadja, Laos en China. Vanuit China wil ik met de Trans Mongolie Express van Peking naar Moskou en dan naar huis. ik heb er 9 maanden voor uit getrokken. Ik weet niet of jij nog verder wil reizen... Ik wil dus in Austr of Nieuw Zeeland beginnen dus wie weet kunnen we als het klikt samen starten. Lijkt het je wat en heb je nog niemand gevonden mail me dan ([email protected])

Mijn reisdoel is GENIETEN!

Groetjes Jana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan