..... En vergeet onze dagwandeling Monschau/Hoge venen van komende zaterdag niet (ca 20km). We zijn al met een leuk groepje enthousiastelingen
Inschrijven via enwezijnweg1@gmail.com
Hoi, ik las dat er misschien ook graag veertigers of vijftigers zich willen inschrijven. Is dit toegestaan? Want ik ben ook nog zeer vitaal, ben er 51 en ga heel vaak wandelen. Dus als het kan, mag u mij alvast opnemen in uw mailingslijst: mireillevanhove44@gmail.com
Hoi, ik las dat er misschien ook graag veertigers of vijftigers zich willen inschrijven. Is dit toegestaan? Want ik ben ook nog zeer vitaal, ben er 51 en ga heel vaak wandelen. Dus als het kan, mag u mij alvast opnemen in uw mailingslijst: mireillevanhove44@gmail.com
Sorry, maar we hebben heel bewust de doelgroep 20'ers en 30'ers gekozen. Het is voor deze leeftijdsgroep nl erg moeilijk om groepen/leeftijdsgenoten te vinden die graag wandelen/fietsen.
Ik ben ook geïnteresseerd in jullie initiatief!
Helaas werk ik op zaterdag, indien jullie een wandeling organiseren op een zondag wil ik graag eens meekomen!
Ik ben ook geïnteresseerd in jullie initiatief!
Helaas werk ik op zaterdag, indien jullie een wandeling organiseren op een zondag wil ik graag eens meekomen!