Enjoylife Member 11 okt 2016 #1 Helabakes, Ik ben die verplichte en overvolle feestjes met nieuwjaar meer dan beu en zou dus graag het nieuwe jaar willen van start gaan in het zonnetje. Graag zou ik paar mensen willen vinden die mee willen gaan enkele voorbeelden Cuba, Thailand, Gambia om ander landen waar het warm is. Mensen die zin hebben laat maar horen en wie weet vieren we het nieuwe jaar in onze strandkledij met een lekkere cocktail
Helabakes, Ik ben die verplichte en overvolle feestjes met nieuwjaar meer dan beu en zou dus graag het nieuwe jaar willen van start gaan in het zonnetje. Graag zou ik paar mensen willen vinden die mee willen gaan enkele voorbeelden Cuba, Thailand, Gambia om ander landen waar het warm is. Mensen die zin hebben laat maar horen en wie weet vieren we het nieuwe jaar in onze strandkledij met een lekkere cocktail
L Ladysunshine Member 14 okt 2016 #2 Hey miss Misschien toch wat veranderingen / vervroeging van vakantieplannen hier. Nu dus even alle opties aan het herbekijken.. Heb je al iets concreet in je hoofd? Resort 4* all in met uitstapjes? Of wil je meer basic gaan? Grtj An
Hey miss Misschien toch wat veranderingen / vervroeging van vakantieplannen hier. Nu dus even alle opties aan het herbekijken.. Heb je al iets concreet in je hoofd? Resort 4* all in met uitstapjes? Of wil je meer basic gaan? Grtj An
Enjoylife Member 14 okt 2016 #3 Jep resort met paar uitstapjes is wat ik zoek eventueel eens afspreken? Sta open voor alles als we ons maar amuseren en het zonnetje van de partij is groetjes
Jep resort met paar uitstapjes is wat ik zoek eventueel eens afspreken? Sta open voor alles als we ons maar amuseren en het zonnetje van de partij is groetjes
AdriaanDB1988 Member 24 okt 2016 #4 Enjoylife zei: Helabakes, Ik ben die verplichte en overvolle feestjes met nieuwjaar meer dan beu en zou dus graag het nieuwe jaar willen van start gaan in het zonnetje. Graag zou ik paar mensen willen vinden die mee willen gaan enkele voorbeelden Cuba, Thailand, Gambia om ander landen waar het warm is. Mensen die zin hebben laat maar horen en wie weet vieren we het nieuwe jaar in onze strandkledij met een lekkere cocktail Klik om te vergroten... Ik heb interesse.
Enjoylife zei: Helabakes, Ik ben die verplichte en overvolle feestjes met nieuwjaar meer dan beu en zou dus graag het nieuwe jaar willen van start gaan in het zonnetje. Graag zou ik paar mensen willen vinden die mee willen gaan enkele voorbeelden Cuba, Thailand, Gambia om ander landen waar het warm is. Mensen die zin hebben laat maar horen en wie weet vieren we het nieuwe jaar in onze strandkledij met een lekkere cocktail Klik om te vergroten... Ik heb interesse.
Wim V New Member 26 okt 2016 #6 Leuk idee, zegt me wel wat. Is er al iets concreets van wanneer tot wanneer ongeveer?
Enjoylife Member 26 okt 2016 #7 nee nog niets concreet plaats maakt niet uit enkel goed weer op leuke plaats om nieuwe jaar goed in te zetten. Suggesties dus zeker welkom? Vertrek 29/12 voor weekje of 10 dagen
nee nog niets concreet plaats maakt niet uit enkel goed weer op leuke plaats om nieuwe jaar goed in te zetten. Suggesties dus zeker welkom? Vertrek 29/12 voor weekje of 10 dagen