Nieuwjaar in de zon!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enjoylife

Member
Helabakes,

Ik ben die verplichte en overvolle feestjes met nieuwjaar meer dan beu en zou dus graag het nieuwe jaar willen van start gaan in het zonnetje.

Graag zou ik paar mensen willen vinden die mee willen gaan enkele voorbeelden Cuba, Thailand, Gambia om ander landen waar het warm is.

Mensen die zin hebben laat maar horen en wie weet vieren we het nieuwe jaar in onze strandkledij met een lekkere cocktail

Hey miss

Misschien toch wat veranderingen / vervroeging van vakantieplannen hier. Nu dus even alle opties aan het herbekijken..

Heb je al iets concreet in je hoofd?
Resort 4* all in met uitstapjes? Of wil je meer basic gaan?

Grtj
An

Jep resort met paar uitstapjes is wat ik zoek :-) eventueel eens afspreken? Sta open voor alles als we ons maar amuseren en het zonnetje van de partij is

groetjes

Helabakes,

Ik ben die verplichte en overvolle feestjes met nieuwjaar meer dan beu en zou dus graag het nieuwe jaar willen van start gaan in het zonnetje.

Graag zou ik paar mensen willen vinden die mee willen gaan enkele voorbeelden Cuba, Thailand, Gambia om ander landen waar het warm is.

Mensen die zin hebben laat maar horen en wie weet vieren we het nieuwe jaar in onze strandkledij met een lekkere cocktail

Ik heb interesse.

nee nog niets concreet plaats maakt niet uit enkel goed weer op leuke plaats om nieuwe jaar goed in te zetten. Suggesties dus zeker welkom? Vertrek 29/12 voor weekje of 10 dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan