Hallo hallo,
Vorig jaar heb ik oud op nieuw gevierd in Sicilië met een viertal mensen met wie ik hier had afgesproken. Dat is me echt goed bevallen en daarom wil ik het concept nog eens overdoen
.
De gedachte kwam op dat ik eigenlijk allang niet meer op de skilatten heb gestaan en dat eigenlijk wel mis !
Keuze van het ski-oord maakt me zo niet echt uit, dus Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland of zelfs Noord-Italië is allemaal mogelijk (wat mss. handig is: ik spreek een aardig mondje Frans en Italiaans en basis Deutsch
Enkele gezellige avonden beleven in een propere en warme
chalet met knisperend
haardvuur met wat nog een paar mensen, daar zou ik wel voor gaan. Periode 28/12 tot uiterlijk 6/1 ongeveer. Leeftijdcategorie zo tussen 20-32 jaar.
Dus... wie voelt er zich geroepen om nog snel een last-minute winter resort/verblijf vast te leggen, gelieve u ASAP aan te melden op
nicoflow84@icloud.com !
Andersom ook: wie toch nog een extra plek heeft in een reeds geboekt winterverblijf, I'm in for it.
Mijn stats: 29-jarige niet-rokende goedlachse kerel uit provincie Antwerpen, goede 'netwerker' die spontaan helpt en de handen uit de mouwen steekt. Kan over zowat alles meepraten (behalve sport, sorry).