nigeria

Status
Niet open voor verdere reacties.

eugenie mulder

New Member
Hai ik ben op zoek naar mensen die met me mee wil gaan naar nigeria, ik zou graag naar lagos (haven stad) en abuja willen gaan , Ik ga daar niet graag alleen naartoe en het is voor 2 weken dan.

inderdaad. een paar maand geleden waren er in Jos (1 van de grootste steden in nigeria) zware rellen met 100den doden...

Waar woon je ergens Eugenie? Nigeria spreekt me ook wel aan, al is het voor t moment niet mijn eerste keus. Een uitdaging is t in ieder geval.
Als je wil kan ik je ook in contact brengen met Nigerianen die af en toe heen en weer "pendelen".

Vincent.

Bij ons op het werk hebben ze reeds een tijdje geleden alle expats uit nigeria terug laten komen. Je kan er zelf geen verzekering voor afsluiten.

Zou het niet doen.

Nigeria is zeker geen onmogelijke bestemming hoor. Ben blank en ben er zelf een aantal jaar geleden geweest en zal er nog zeker naar terugkeren. Het valt wel heel hard aan te raden om met iemand mee te gaan die verstand heeft hoe dat land werkt en wat je wel en niet kan doen.

Hey Dabar, leuk om iets positief over nigeria te horen, weet je wat ook raar is dat als ik op google hotels intoets in nigeria bijv in abuja dan ziet er wel er mooi uit hoor en ook nog zoveel groen. Ben je nog van plan om naar nigeria te gaan?

Ik ben nog van plan om naar Nigeria te gaan maar dat zal niet voor direct zijn. Ik weet niet goed wat je verwachtingen of doelstellingen zijn. Lagos is trouwens een stad van grote tegenstellingen, je ziet er huizen zo groot als paleizen maar ook veel leed en armoede. Het is er ontzettend chaotisch en om er alleen rond te wandelen als blanke vrouw niet echt aan te raden eigenlijk. Maar als je iemand vindt die zijn weg kent in Nigeria zal je een veel genuanceerder beeld krijgen dan wat de tv je voorschotelt en zal het een enorme verrijking zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan