nog nooit gevlogen en zoek meer info..

kieper

New Member
Hallo,
zijn hier mensen die me even kunnen helpen met het volgende:wij hebben nog nooit gevlogen en we hebben voor dit jaar een vlucht geboekt van Brussel naar Alicante en terug met Iberia.We moeten altijd een tussenstop maken in madrid en van daaruit een ander vliegtuig nemen naar onze eindbestemmingen.Doch hier is maar 1uur25 tussen het landen en terug opstijgen.Onze bagage wordt in Brussel ingecheckt en zou naar verluidt rechtstreeks naar Alicante vliegen.vraag is nu of wij in Brussel ingecheckt worden voor beide vluchten,telkens tot op onze eindbestemming of moeten we in Madrid opnieuw inchecken?want anders lijkt me die 1u25 tussentijd maar wat krap he....ik hoop dat ik de vraag hier op de juiste plaats heb gesteld....groetjes

Vera

Active Member
Hey, kunnen ze die info niet verstrekken bij uw reisagent, zoiets moeten ze weten, dacht ik toch:)

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Het lijkt mij ook het verstandigste om bij je reisagent even te informeren.
Die mensen zullen jou met plezier helpen.

Dit kan je maar beter goed weten, want als je een vlucht mist of je bagage gaat verloren dan heb je wel andere problemen.

kieper

New Member
Vera zei:
Hey, kunnen ze die info niet verstrekken bij uw reisagent, zoiets moeten ze weten, dacht ik toch:)
ik denk het ni echt want ik heb de vlucht online geboekt en enkel de vlucht...we hebben ginder gewoon een villa afgehuurd maar de eigenaar van die villa die gaat altijd met de wagen dus denk ik niet dat hij er nog meer vanaf weet.....ik dacht gewoon dat er hier mensen zouden zijn die ook al is 2 vliegtuigen hebben moeten nemen om op hun bestemming te geraken....alvast bedankt om de topic toch ff te bekijken...greets

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Meestal moet je nog wel inchecken maar je bagage gaat automatich.
Zo was dat bij mij toch de laatste vluchten.

Heb je al vluchtnummers?
En heb je een digitaal ticket?

Miesschien kan je wat meer info vinden op de site van iberia.

Je kan het ook altijd vragen als je in Brussel inchekt, deze mensen weten dat normaal ook.

Laatst bewerkt:

kieper

New Member
Fred. zei:
Meestal moet je nog wel inchecken maar je bagage gaat automatich.
Zo was dat bij mij toch de laatste vluchten.

Heb je al vluchtnummers?
En heb je een digitaal ticket?

Miesschien kan je wat meer info vinden op de site van iberia.

Je kan het ook altijd vragen als je in Brussel inchekt, deze mensen weten dat normaal ook.

ja de vluchtnrs heb ik al en het is idd een elektronisch ticket...op de site van Iberia vind ik er heel weinig van terug alsook emailsdressen van de helpdesk.nu weet ik al dat ik land in Madrid terminal 4 en terug opstijg daar maar dan in terminal 4S...Volgens mij is het inchecken toch niet alleen voor de bagage geldig maar toch ook om te controleren of wij idd op die vlucht zitten of sla ik de bal hier volledig mis?ik hoop dat ik in Madrid maar enkel van gate naar een andere gate moet gaan dan zal de tijd zeker in orde zijn maar anders........greets

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
kieper zei:
ja de vluchtnrs heb ik al en het is idd een elektronisch ticket...op de site van Iberia vind ik er heel weinig van terug alsook emailsdressen van de helpdesk.nu weet ik al dat ik land in Madrid terminal 4 en terug opstijg daar maar dan in terminal 4S...Volgens mij is het inchecken toch niet alleen voor de bagage geldig maar toch ook om te controleren of wij idd op die vlucht zitten of sla ik de bal hier volledig mis?ik hoop dat ik in Madrid maar enkel van gate naar een andere gate moet gaan dan zal de tijd zeker in orde zijn maar anders........greets
Ja volgens mij moet je gewoon naar de volgende gate gaan in Madrid, dan zou op je electronisch ticket Brussel - Madrid - Alicante moeten staan.

Marieke

New Member
Maak je geen zorgen

Hoi,

bij het inchecken in Brussel vraag je het gewoon even (normaal gezien zeggen ze het je zelf zonder vragen). Normaal gesproken kan je op dit antwoord rekenen: Je bagage wordt automatisch afgehandeld (dus niet her-inchecken) Je krijgt al je 2e instapkaart te Brussel dus ga je gewoon naar de gate die daar te zien is op de schermpjes.

Fijne reis.:yummie:

Bovenaan