Ik ben nog nooit in het noord-westen van Frankrijk geweest en ervaar dit toch als een groot gat in mijn cultuur en aardrijkskunde ;-). Graag zou ik genieten van de kuststreek, de fijne keuken, een bezoek aan Mont St. Michel, ... enkele dagen zou genoeg moeten zijn voor zo'n uitstap. Als het mogelijk is zou ik graag per openbaar vervoer reizen want ik beschik niet over een wagen.
Ik kan me in de zomer hooguit hier en daar enkele dagen vrijmaken, en in het najaar regelmatig, dus ik zoek mensen die tijd en zin hebben om samen te reizen.
Ik ben vrouw, 34 uit Limburg, single, geen nachtraaf, geïnteresseerd in korte wandelingen, cultuur, musea, geschiedenis en kan ik wel makkelijk met iedereen overweg. Ik wil wel graag een goed hotel .
Laat maar iets horen!
In de loop van dit jaar heb ik al een leuk reisje gepland, maar dat is wat verder weg.
Ik zou graag nog een reisje tussendoor doen. Normandië lijkt me inderdaad prachtig voor een paar dagen.
Wanneer ik precies kan, moet ik nog bekijken. Zal ergens tussendoor zijn, maar 1 voordeel: schrijf zelf het dienstplan
Zelf woon en werk ik in Duitsland, maar af en toe ben ik weer in het land. Dat is wel te regelen. Ben zelf voor een wat actievere vakantie zodat wanneer ik thuiskom het gevoel heb dat ik wat gezien heb Ben geen nachtraaf, 29, single.
Ik heb een auto, is misschien net iets flexibeler.
Als er nog gegadigden zijn, altijd welkom!
Misschien eens kijken wanneer en hoelang, twee of drie dagen lijken ideaal, in een middenklassehotel. Eventueel een verlengd weekend voor als ik onvoldoende verlof krijg ik de zomer.
Wat een leuk idee! Ik zou wel graag meekomen. Meer verlof dan voor een kort tripje kan ik deze zomer niet krijgen, dus wat je voorstelt zou ideaal zijn.
Ik ben 35, v, en zie een wandeling in de natuur, wat cultuur enz. best zitten. Ik heb ook geen auto, dus ik hang ook af van openbaar vervoer/auto huren/carpoolen.
Ik las dat je enkel met het openbaar vervoer in Normandië geraakt per trein naar Parijs en dan overstap op andere trein! Het is omslachtig maar doenbaar. Het lijkt alsof we al met vier geïnteresseerden zijn. Ik heb er wel geen idee van hoe ver alles uit elkaar ligt...
Voor mij zou bijvoorbeeld de periode tussen 19 en 24 juli nog wel kunnen ofwel tussen 15 en 18 augustus of een andere periode in het najaar... Helaas kan ik niet meer verlof in de zomer krijgen :-/.
@Guinevere:
De data die je voorstelt in augustus lukken wel, juli niet. Het najaar is natuurlijk ook een mogelijkheid. Zou je ook een ander weekend deze zomer met een of twee dagen verlof kunnen verlengen?
Ziet er tof uit. Eten, de zee, een paar musea en de verse buitenlucht, meer moet dat niet zijn. Ik heb verlof op de dagen die je aanhaalt in augustus en vanaf oktober kan ik er ook makkelijk tussenuit op het werk. Dus, ja ik heb wel zin om er op uit te trekken
Ik woon in Gent, 33 jaar, meestal kom ik met zowat iedereen overeen en en na mijn eerste kop koffie ben ik doorgaans goedgeluimd. Ik heb geen auto (die begon vorig spontaan stil te vallen onder het rijden...), maar wel een rijbewijs.
We zijn al met zovelen, tof!
We zijn zowel met mensen binnen als buiten het onderwijs, dus we gaan toch tot een compromis moeten komen.
Wat kan de volgende stap zijn?
Een datum afspreken, elkaar eens ontmoeten, vervoer afspreken?
21 juni zou ik zeker ook kunnen afspreken om elkaar eens te ontmoeten
ik woon in Tienen (omgeving Leuven dus) maar ergens halverwege afspreken (bereikbaar met trein ) is zeker goed!!!
Tof idee! Heb al een lange reis achter de rug, dus een kort reisje in de zomer zou perfect zijn voor mij. Kan ook op 21/06 afspreken. Ik denk dat Antwerpen of Gent zowat de gulden middenweg zijn. Woon zelf in Hamme.