noorderlicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

nik

Active Member
reispartner gezocht voor het noorderlicht oo te zoeken in fins lapland, dit om kosten te drukken. vertrek 4 februari 2018 of 18 februari 2018 (wegens directe vluchten). meer info op Shortbreak Rovaniemi en sneeuwhotel - NORDIC. ben zelf 35m. geslacht maakt ni uit.

Reispartner gevonden zou ik zeggen. Zelf keek ik ook al rond voor die periode. Ik ben wel wat ouder (50j), maar dat is enkel een getal.
Groetjes, Cathy

• Leuk
Waarderingen: nik
Reispartner gevonden zou ik zeggen. Zelf keek ik ook al rond voor die periode. Ik ben wel wat ouder (50j), maar dat is enkel een getal.
Groetjes, Cathy
Goedemorgen Cathy VH (Ik hoop toch dat ik Cathy mag zeggen)

Eerst en vooral sorry voor de min of meer late reactie (ik wou eerst nadenken wat ik zou antwoorden) Geen probleem dat u wat ouder bent, ik ben zelf ondertussen al 36 geworden.
Kunt u me eens vertellen van waar u bent, of u getrouwd bent, waar u werkt en zo? En misschien eventueel een foto? zodat ik me toch een beeld kan vormen met wie ik aan het praten ben.
Ik zou wel 1 kamer nemen (dit is goedkoper en ook de reden waarom ik op zoek was naar iemand die dit ook wou doen). Zie jij dit zitten? (email is [email protected])

We kunnen dan misschien op voorhand eens afspreken, best in de loop van september.

met vriendelijke groeten
Nik

reispartner gezocht voor het noorderlicht oo te zoeken in fins lapland, dit om kosten te drukken. vertrek 4 februari 2018 of 18 februari 2018 (wegens directe vluchten). meer info op Shortbreak Rovaniemi en sneeuwhotel - NORDIC. ben zelf 35m. geslacht maakt ni uit.

Hi, heb je meer info over deze trip? gr Mario

Hey, ook geïnteresseerd hier om het noorderlicht te zien! Ondertussen lijkt het een kleine groep reislustigen te worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan