Noorse fjorden augustus 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kurt1978

New Member
Hey,

Het slechte weer buiten dwingt me een beetje om al eens over een zomerreis na te denken.....elk excuus is aanvaardbaar zeker
icon_e_wink.gif

Wat heb ik in gedachten?
Verkennen van het gebied rond Sognefjorden en Jotunheimen (het land v/d reuzen!).
Dus vliegen op Bergen, autootje huren, tent mee en weg zijn we.

Dingen die ik zeker wil doen:
-beklimming Galdhøpiggen 2469m in Jotunheimen (hoogste berg van Noorwegen)
-eventueel beklimming Glittertind
-aantal wandelingen in Jotunheimen (er zijn daar heel wat dagwandelingen of meerdaagse wandelingen)
-gletsjerwandeling op de Jostedalsbreen/Nigardsbreen (met gids) [DLMURL]http://www.bfl.no/blue-ice-trip.html[/DLMURL]
-dobberen in de Sognefjorden
-GENIETEN!
-het onbekende ontdekken

Ervaring met Noorwegen......Lofoten, Børgefjell.

Ben je sportief, avontuurlijk, heb je geen hoogtevrees, ok om te overnachten in tenten(op de meest iddylische plaatsen) en wil je vooral het prachtige Noorwegen mee ontdekken.....laat dan maar iets weten.
Periode 1-12 augustus

Grts,
Kurt
33M regio Mechelen

Laatst bewerkt door een moderator:
mogelijke optie

hallo Kurt

Blijkbaar heb je al een duidelijk beeld over je reis in de zomer 2012. Ik ben nog een beetje op zoek. Ik ben 30jaar en woon in antwerpen. ik ben leerkracht lichamelijke opvoeding (hoort toch redelijk fit te zijn:wink:) en beetje genoodzaakt om in de drukke zomermaanden te reizen.

Ik wil er zeker even tussenuit. het is een tijdje geleden dat ik de grenzen van ons land heb verlaten. Beetje door renovatieperikelen en andere prioriteiten. Nu wil ik zo graag een leuke reis maken en ben een beetje aan het rondkijken op dit forum om zo in contact te komen met leuke reizigers, de bestemming niet echt prioriteir. 'Weg' is al goed. Vrienden en vriendinnen hebben andere plannen dus probeer ik het langs deze weg.

Blijkbaar heb je al een duidelijk beeld over je reis in de zomer 2012. Ik ben nog een beetje op zoek. Ik ben 30jaar en woon in antwerpen. ik ben leerkracht lichamelijke opvoeding (hoort toch redelijk fit te zijn
wink.gif
) en beetje genoodzaakt om in de drukke zomermaanden te reizen.

Ik wil er zeker even tussenuit. het is een tijdje geleden dat ik de grenzen van ons land heb verlaten. Beetje door renovatieperikelen en andere prioriteiten. Nu wil ik zo graag een leuke reis maken en ben een beetje aan het rondkijken op dit forum om zo in contact te komen met leuke reizigers, de bestemming niet echt prioriteir. 'Weg' is al goed. Vrienden en vriendinnen hebben andere plannen dus probeer ik het langs deze weg.

Hey,
Leerkracht LO, dat mag geen probleem zijn hé :good:
Mss een keertje afspreken om te zien of het zou klikken op reis?
Ik veronderstel dat je nog wel enkele vragen hebt?
Volgend weekend moet ik werken maar volgende week ben ik vrij.

[email protected]

grts,
Kurt

Dag Kurt,
Dag Liezl,

De beschreven reis in dit bericht komt volledig overeen met mijn plannen voor deze zomer. Namelijk een natuurreis naar Noorwegen in de eerste 2 weken van Augustus :-D Alleen reisgenoten ontbraken nog voor mijn plan...

Hebben jullie al meer concrete plannen gemaakt? Gaat deze reis door? Gaan jullie al zeker met zijn tweeën en ten slotte: zoeken jullie nog een extra reisgenoot.

Na een reis door zweden vorig jaar stond Noorwegen dit jaar op mijn to do-lijstje. Prachtige foto's van kenissen op het internet van hun reis hebben me overhaald. Mijn ideale vakantie is er één waar wandelen en natuur centraal staan. Ik hou ervan actief te zijn maar kan ook gerust een dagje voor mijn tentje van het uitzicht genieten... Een volledige trekvakantie (met al je benodigdheden voortdurend op de rug) lijkt me wel wat te vermoeiend. Het idee van een auto te huren sprak me dan ook heel erg aan...

Ik kijk er naar uit van jullie te horen!
Groetjes,
Lise

Noorse reis

Hey Kurt,

Dit lijkt me wel een interessant voorstel, zijn de reisplannen al iets concreter ondertussen? Zou zelf graag ook nog het bekendste Noorse zwempark
(Bo Sommarland) erbij nemen (nabij Gvarv), maar dan wordt het misschien allemaal wat moeilijk plannen...

Met vriendelijke groeten,
Kris (m, 31, Antwerpen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan