Hey,
Het slechte weer buiten dwingt me een beetje om al eens over een zomerreis na te denken.....elk excuus is aanvaardbaar zeker
Wat heb ik in gedachten?
Verkennen van het gebied rond Sognefjorden en Jotunheimen (het land v/d reuzen!).
Dus vliegen op Bergen, autootje huren, tent mee en weg zijn we.
Dingen die ik zeker wil doen:
-beklimming Galdhøpiggen 2469m in Jotunheimen (hoogste berg van Noorwegen)
-eventueel beklimming Glittertind
-aantal wandelingen in Jotunheimen (er zijn daar heel wat dagwandelingen of meerdaagse wandelingen)
-gletsjerwandeling op de Jostedalsbreen/Nigardsbreen (met gids) [DLMURL]http://www.bfl.no/blue-ice-trip.html[/DLMURL]
-dobberen in de Sognefjorden
-GENIETEN!
-het onbekende ontdekken
Ervaring met Noorwegen......Lofoten, Børgefjell.
Ben je sportief, avontuurlijk, heb je geen hoogtevrees, ok om te overnachten in tenten(op de meest iddylische plaatsen) en wil je vooral het prachtige Noorwegen mee ontdekken.....laat dan maar iets weten.
Periode 1-12 augustus
Grts,
Kurt
33M regio Mechelen
Het slechte weer buiten dwingt me een beetje om al eens over een zomerreis na te denken.....elk excuus is aanvaardbaar zeker
Wat heb ik in gedachten?
Verkennen van het gebied rond Sognefjorden en Jotunheimen (het land v/d reuzen!).
Dus vliegen op Bergen, autootje huren, tent mee en weg zijn we.
Dingen die ik zeker wil doen:
-beklimming Galdhøpiggen 2469m in Jotunheimen (hoogste berg van Noorwegen)
-eventueel beklimming Glittertind
-aantal wandelingen in Jotunheimen (er zijn daar heel wat dagwandelingen of meerdaagse wandelingen)
-gletsjerwandeling op de Jostedalsbreen/Nigardsbreen (met gids) [DLMURL]http://www.bfl.no/blue-ice-trip.html[/DLMURL]
-dobberen in de Sognefjorden
-GENIETEN!
-het onbekende ontdekken
Ervaring met Noorwegen......Lofoten, Børgefjell.
Ben je sportief, avontuurlijk, heb je geen hoogtevrees, ok om te overnachten in tenten(op de meest iddylische plaatsen) en wil je vooral het prachtige Noorwegen mee ontdekken.....laat dan maar iets weten.
Periode 1-12 augustus
Grts,
Kurt
33M regio Mechelen
Laatst bewerkt door een moderator: