Noorwegen 30 maart tot 14 april: vervangende medereiziger gezocht, gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reis naar Noord-Noorwegen. Alleenreizende 56-jarige man zoekt vervanger/ster van weggevallen medereiziger voor reis met natuur/fotografie/vogels als thema. Medereiziger kan eigen programma volgen. Vluchten, huurauto en verblijf met ontbijt is al betaald, hoeft niet meer betaald te worden. Verblijf in appartementen/hotels/lodges, met gedeelde kamer met aparte bedden of slaapplekken.
Vertrek uit Brussel. achtereenvolgens verblijf in Tromsø, Batsfjord, Vardø, Nesseby en Tromsø.
Ben arts met rustige persoonlijkheid die van klassieke muziek en natuur houdt. Zoekt persoon met passende persoonlijkheid, gezond en mentaal stabiel.

Hoi! Misschien heb ik wel belangstelling. Ik hou ook van natuur en fijne muziek. Wanneer zou u willen gaan? Groetjes

Oh, sorry, zie dat het vanaf 30 maart is. Dan kan ik niet.

Hoi,
Dat voorstel trekt mij wel aan, of ik pas in uw profiel, weet ik natuurlijk niet. Sta er voor open.
Met vriendelijke groet,
Marco

Hallo
Als je nog niemand gevonden hebt, ben ik ook geïnteresseerd. Vorig jaar met de auto alleen tot Bergen geraakt. Ik zou de prachtige natuur van Noord Noorwegen ook willen zien, voelen, ruiken. Zolang je geen opera op full volume zet, vind ik klassieke muziek zeker goed, vooral van de periodes: classicisme, romantiek en impressionisme. Ik ben een vrouw van 53, een beetje introvert. Er is weinig tijd om kennis te maken, maar dat is wel noodzakelijk, denk ik.
Groetjes
Beata

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan