Noorwegen moto trip juni 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, ieamnd zin om samen een reis naar Noorwegen te plannen? Dacht aan vetrek rond 30mei over Denemarken tot aan de Lofoten. Absoluut geen racer, wil onderweg maximum genieten van het natuurschoon, het gaat dus niet om km bollen

Met de motor naar de Noordkaap

Ik ben van plan om volgend jaar met de motor naar de Noordkaap te rijden. Vertrek rond half juni voor ongeveer een maand. Zoek niet meteen een reisgenoot maar wellicht kunnen we elkaar ergens treffen.

noorwegen

Altijd leuk om onderweg bij te praten. Ben je al tot aan de kaap geweest? Sommigen zeggen dat het absoluut de moeite is, anderen zeggen dan weer dat het te toeristisch is en de echt mooie stukken meer ten zuiden liggen. Alle tips/ervaringen zijn welkom

Noordkaap

Ben reeds 4x in Noorwegen geweest maar nog niet met de motor. Ben ook nooit verder geweest dan Narvik. Uiteraard toen wel de Lofoten en de Vesteralen bezocht. Voor mij begint de reis zodra ik mijn straat uit rij. De Noordkaap is dus zeker geen doel op zich. Vermoedelijk rij ik nog even verder tot Kirkenes en loopt de terugweg over Zweden of Finland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan