Norway

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brida
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Brida

New Member
Hey mensen,

ik zou graag dit jaar eens naar Noorwegen trekken.
Ik heb geen ervaring in rondtrekken en zoek daarom mensen of één iemand die me wil vergezellen op deze reis.
Liefst zou ik kamperen...
De trip zelf, hoe er geraken maakt me niet zoveel uit, vliegtuig (ryanair), auto, of zelfs de trein!
Ik zou er graag ongeveer 2 weken, maximum 3 weken vertoeven.
Noorwegen is ongeveer een 1750km van zuid naar noord. Liefst had ik van noord naar zuid getrokken maar ik hoorde dat je daar al zeker een 4-tal weken voor moet nemen en best een auto huren daar, wat al erg duur is om alleen te doen.
Dus daarom dacht ik van eerst te beginnen met vooral het zuiden te bezoeken, of whatever, als jullie een voorstel hebben?

Ik ben een jonge vrouw van gent, 27jaar en in gedachten ben ik al in Norway:wink:

Mvg

Dag Brida!

Als Noorwegenliefhebber ( ben er al 6 keer geweest) kan ik je absoluut aanraden om alleen 'het zuiden' te doen. Er valt zo veel te zien met zeer diverse spectaculaire natuur! Op drie weken kan je zelfs van het zuiden niet alles gezien hebben. Daarom raad ik je aan om niet direct naar het noorden te trekken. Veel te ver en er valt in het zuiden even veel te zien!
Ik heb al andere plannen dit jaar dus kan niet mee...

Prettige reis, maar dat zal geen probleem zijn ;)
Groeten Wannes

Hm nice..

Ik dacht ook om eerst het zuiden te bezoeken.
Heb een boek liggen, maar kun je me vertellen wat zeker de moeite is om naartoe te trekken?
Jij als gedreven noorwegenbezoeker zult dat wel weten.
Zou graag tussen juni en september toch willen gaan.
Hoe ben jij ernaar toe gereisd? Vliegtuig, wagen?
Best ook degelijke kledij meenemen, want ik zag dat het er niet warmer wordt dan zo n 22 graden, in bepaalde streken zelfs veel kouder.
Zalig, ik hou toch niet zo van de warmte.
Btw, kun je er goed liften?

Yeps, alle kledij meenemen!