Ik ben Sofie, 26, en op zoek naar een reisgenoot om in november een drietal weken op reis te gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar Costa Rica/Panama, maar het mag ook iets anders in Latijns-Amerika zijn. Ik spreek vloeiend Spaans en heb al een jaar in Costa Rica verbleven. Ik ga graag een beetje rondtrekken, ben een echte natuurliefhebber, ik hou van de zee, het plaatselijke leven ontdekken, dansen,... laat mij iets weten!
Ik wou in oktober/november naar zuid of centraal amerika gaan reizen (3 à 4 weken).
Panama/ Costa rica spreekt mij zeker aan! Spreek zelf ook wat Spaans, en heb al enkele verre reisjes achter de rug.
Hoi,
Na een paar keer Azie wil ook wel opnieuw terug naar Latijs-Amerika.
Ideale periode voor mij : eind november-december (terug rond kerstmis).
[verlof staat echter nog niet vast, kan dus nog veranderen]
Duur : ongeveer 4 à 5 weken
Voorkeuren :
1) Mexico
2) Argentinië
3) Costa Rica - Panama
4) Cuba
Klinkt leuk, ik zou liefst zaterdag 7 of zondag 8 november vertrekken en dan zondag de 29e november terugkomen. Iets in die aard toch. Wat ik verwacht van de reis is op voorhand een beetje uitstippelen wat we willen doen en zien en daar ons dan een beetje door ons gevoel laten leiden. Vinden we het heel leuk, dan blijven we, vinden we het niet leuk trekken we verder. Ik ben een makkelijk persoon, best wel vrolijk, ik lach veel en ben makkelijk in contact. Je kan mij altijd mailen op sofie_nelissen@hotmail.com. Zou je het leuk vinden om met meer dan 2 te gaan? Er reageren veel mensen, dus kunnen we misschien als het allemaal klikt met 3 of 4 gaan ofzo?