nu weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
is er iemand die zin heeft om nu (dwz vanaf donderdag) op reis te gaan. ofwel richting spanje ofwel richting portugal?
dit kan met vliegtuig of met de auto.
ben zelf 31 jarige leerkracht uit antwerpen met dringende behoefte aan vakantiezonnetje.
beetje relaxen, wat cultuur opsnuiven. wie zich geroepen voelt, laat snel iets weten. je mag ook een berichtje laten op [email protected]

is er iemand die zin heeft om nu (dwz vanaf donderdag) op reis te gaan. ofwel richting spanje ofwel richting portugal?
dit kan met vliegtuig of met de auto.
ben zelf 31 jarige leerkracht uit antwerpen met dringende behoefte aan vakantiezonnetje.
beetje relaxen, wat cultuur opsnuiven. wie zich geroepen voelt, laat snel iets weten. je mag ook een berichtje laten op [email protected]

Je hebt liever een vrouw dan een man, kan het me wel voorstellen!!! een kamer delen is niet evident!! ik ben een man uit Brussel en ben ook 31 jaar!! ik kan op vakantie gaan maar zit ook met de gedachten niet alleen te gaan!!!

heb eigenlijk niet echt ee voorkeur man of vrouw. als je met iemand op reis gaar die je niet goed kent moet je altjd goede afspraken maken.
maar laten we anders kennismaken via msn. je hebt mijn email

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan