Oeganda/zon/gorilla's

Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisL

Member
Hoi, ik ben m 31 en wil tijdens de winter een zonnig land bezoeken (periode mid december) met wat avontuur. Had gedacht aan een 15-daagse rondreis door Oeganda met gorilla trektocht (bv via Matoketours.nl). Het oogt een prachtig land en een gorilla bezoek lijkt me adembenemend. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben of die zin hebben in een dergelijke reis ?

Hallo, ik ben m 31 uit W-Vl. Dergelijke reis spreekt me zeker aan. Alleen zijn 15 dagen in die periode nogal veel voor mij. Alternatief/zin voor iets kortere periode? Ervaring met Afrikareizen heb ik niet...

Hoi KrisL,
Heb je al geboekt?
Ivm mijn nieuwe werk kan ik pas half januari of beter in februari 2015. Er zijn verschillende groepsreizen mogelijk maar misschien is een prive reis handiger/ meer zelf te bepalen. Maar ja, prive is wat duurder. Dus als je kan/wilt (of andere natuurlijk): Ik wil graag naar Oeganda voor ongeveer 15 dagen maar mag ook wat langer.

mvg

Bob

Hallo, ik ben m 31 uit W-Vl. Dergelijke reis spreekt me zeker aan. Alleen zijn 15 dagen in die periode nogal veel voor mij. Alternatief/zin voor iets kortere periode? Ervaring met Afrikareizen heb ik niet...

Hoi M,
En rond februari 2015. Dan zin om naar Oeganda te gaan voor ongeveer 2 weken?
mvg Bob

Hoi Bob,
Nog niet geboekt. Ben deze dagen aan t kijken om iets vast te leggen. Maar in januari/februari kan ik niet.
mvg Kris

Hoi Kris,
Mag ik weten wat/waar je geboekt hebt?
Alvast bedankt en veel plezier met je vakantie.
Mvg Bob

Hoi Bob,
Nog niet geboekt. Ben deze dagen aan t kijken om iets vast te leggen. Maar in januari/februari kan ik niet.
mvg Kris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan